فلسطین نمایه

نماینده دائم تشکیلات خودگردان در سازمان ملل در بیانیه‌ای که آن را به شورای امنیت ارائه کرد، خواستار قرار دادن رژیم صهیونیستی در لیست طرف‌های نقض‌کننده حقوق کودکان شد.

به گزارش مشرق، «ریاض منصور» نماینده دائم تشکیلات خودگردان خواستار قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در «لیست ننگ» (طرف‌های نقض‌کننده حقوق کودکان) به دلیل جنایت مستمر علیه کودکان فلسطینی شد.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی سیاسی و اجتماعی است

هشدار رام الله به تل‌آویو درباره اشغال کرانه باختری

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، منصور این موضوع را در بیانیه‎ای که به شورای امنیت ارائه داد، بیان کرد.

شورای امنیت جلسه‌ای از طریق ویدئو کنفرانس برگزار کرد که در آن درباره وضعیت کودکان در نزاع‌های مسلحانه بحث و تبادل‌نظر شد و اعضا به گزارش سازمان ملل درباره کودکان در مناطق درگیری گوش دادند.

ریاض منصور از این موضوع که «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را در لیست ننگ قرار نداده، ابراز نارضایتی کرد و افزود، این عدم اقدام در حالی صورت می‌گیرد که در گزارش خود گوترش رژیم صهیونیستی به نقش حقوق کودکان فلسطینی متهم و این اقدام محکوم شده است.

وی تصریح کرد، عدم محاکمه رژیم صهیونیستی باعث شده این رژیم به اقدامات خود علیه کودکان فلسطینی مانند کشتار، مجروح کردن، حبس و محرومیت از ساده‌ترین حقوق ادامه دهد.

آنتونیو گوترش نماینده ویژه خود «ویرجینا گامبا» را مأمور رفتن به منطقه و فلسطین اشغالی کرده تا درباره کشتار کودکان فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی تحقیق بیشتری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس