واکنش سازمان لیگ به ادعای فتحی درباره لو رفتن قرارداد استقلالی‌ها

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زیر سوال بردن سازمان لیگ فوتبال ایران غیرمسوولانه است.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده، مدیر کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اظهار کرد: امیر حسین فتحی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال روز گذشته مدعی شد قرارداد برخی از اعضای باشگاه استقلال از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران لو رفته است. ایشان هم‌چنین ادعا می کنند زمانی که دیگر مدیرعامل نبودند و عضو هیات مدیره بوده متوجه این مساله شده است. سوال مهم این‌جاست که جناب فتحی مدیرعامل سابق باشگاه چرا در همان زمان که مسوولیت در باشگاه استقلال داشتند این مساله را بیان نکردند و اکنون بعد از گذشت چندین ماه یکباره یادشان آمد که انگشت اتهام را به سوی سازمان لیگ نشانه بروند؟! که این خودش جای سوال است.

بیشتر بخوانید:

جدایی رحمتی بزرگترین اشتباهم در استقلال بود/ شفر در دربی هم فوتبال را باخت هم اخلاق را

او ادامه داد: از سویی دیگر در سازمان لیگ فوتبال ایران قرارداد همه باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان موجود است و در این سال‌ها هیچ فردی مدعی نشده که قراردادها از سوی سازمان لیگ فوتبال لو رفته است ولی ظاهرا مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال برای این که فرافکنی کند خیلی راحت و بدون ارایه هیچ گونه سندی به سازمان لیگ اتهام می‌زند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد:  این اظهارات غیرمسوولانه قابلیت پیگیرد قضایی دارد و سازمان لیگ فوتبال ایران این حق را برای خود قائل است که  در محاکم قضایی از خود دفاع کند.

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
    0 0
    شما فاسدین چرا از حول حلیم تودیک افتادی اگرریگی تو کفشتون نیست وبرحق هستیداز راه قانونی که میگید چرا اقدام نمی کنید وبه هرکس اجازه گفتن هر حرفی را می دهید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس