دادمان

اکبر صحرایی گفت: برگزاری جلسات حوزه‌ هنری در پایتخت راهگشا نخواهد بود و رفع مشکلات هنرمندان و نویسندگان استانی و شهرستانی نیازمند ارتباط عمیق‌تر مدیران با آنهاست

 به گزارش مشرق، اکبر صحرایی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس پس از انتصاب مدیر جدید حوزه هنری گفت: برای محمدمهدی دادمان آرزوی موفقیت دارم و معتقدم به طور کلی جوان‌گرایی در انتصاب مدیران می‌تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

اگر انرژی جوانی و مدارج تحصیلی آنها با تجربه مدیران گذشته همراه شود، می‌تواند استراتژی‌های سازمانی را بخوبی هدایت و راهبری کند. ترتیب دادن ملاقات‌های پیوسته با مدیران، هنرمندان و نویسندگان استانی می‌تواند جایگاه حوزه هنری را ارتقا دهد. در گذشته ارتباط با این بازوهای فرهنگی فقط متمرکز در پایتخت بود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود نگاه مدیر جوان حوزه هنری فراتر از پایتخت‌نشینان باشد، افزود: به ‌رغم آنکه اقدامات مدیران قبلی حوزه هنری از جنبه‌هایی تأثیرگذار بود اما به نظر می‌رسید سال‌های متمادی حضور یک مدیر در حوزه هنری، انگیزه‌ها را در این زمینه کمرنگ کرده بود. ارتباط با مدیران، نویسندگان و هنرمندان استانی به معنای فراخواندن آنها نیست، بلکه می‌توان به نوعی با مدیریت مقاومتی که اکنون بیشتر در زمینه‌های اقتصادی در جریان است، به تمام استان‌های زیرمجموعه حوزه هنری سفر کرد و به صورت مستقیم با آنها در ارتباط بود. برگزاری جلسات در پایتخت راهگشا نخواهد بود و رفع مشکلات هنرمندان و نویسندگان استانی و شهرستانی نیازمند ارتباط عمیق‌تر مدیران با آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس