توضیح میراسماعیلی در مورد آخرین وضعیت پرونده جودو ایران

رئیس فدراسیون جودو ابراز امیدواری کرد با ارسال یک لایحه دفاعی دیگر و همدلی اهالی ورزش در پرونده بین المللی این رشته موفق شوند.

به گزارش مشرق، آرش میر اسماعیلی که در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور حضور داشت ضمن تقدیر از اقدام کمیته ملی المپیک برای افتتاح این سالن و ارج نهادن به جایگاه پیشکسوتان در مورد آخرین وضعیت پرونده تعلیق جودو توضیح داد.

بیشتر بخوانید:

پرونده پر از ابهام جودو در دادگاه CAS

وی گفت: موضوع دادگاه یک مسئله بین المللی است. سعی کردیم درخشان را وارد کنیم چرا که باید اختلافات را کنار  بگذاربم و به صورت واحد عمل کنیم تا از این دادگاه نتیجه بگیریم.

رئیس فدراسیون جودو با بیان اینکه در رابطه با تعلیق جودو فردا نشستی با علی نژاد معاون وزیر خواهم داشت، تصریح کرد: با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک هم پیش از این جلسه داشتیم.

میراسماعیلی یادآور شد: کار اعزام هیات متشکل از نصرالله سجادی، محمدرضا داورزنی، زارعی سرمربی وقت تیم ملی و خودم انجام شده است. ٢٦ شهریور در محل دادگاه حضور پیدا می کنیم تا یک روز بعد دادگاه برگزار شود.

وی همچنین گفت: یک لایحه دفاعیه را به دادگاه بین المللی ارسال کردیم، لایحه پایانی ظرف دو سه هفته آینده ارسال می شود. 

رئیس فدراسیون جودو همچنین به مصاحبه اخیر منصوری مربی جودو که از ایران جدا شده اشاره کرد و گفت: امروز به صدا و سیما نامه می زنم. این شخص حاشیه های زیادی داشته و با شبکه های معاند مصاحبه کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
    0 0
    چرا درخشان رییس اسبق فدراسیون جودو در خصوص تعلیق ظالمانه فدراسیون جودو اعلام موضع نمیکند ؟ نمیشود که هم یکی به میخ زد یکی به نعل ؟ هم رفیق رییس صهیونیست فدراسیون جهانی جودو بود و هم در داخل کشور انقلابی شعار داد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس