کد خبر 1086690
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰
کره شمالی کره جنوبی

کره شمالی از نصب مجدد بلندگوهای تبلیغاتی در مرز با کره جنوبی و پخش جزوات علیه سئول خبر داد

به گزارش مشرق، کره شمالی مجددا بلندگوهای تبلیغاتی خود را در نقاط مرزی با کره جنوبی کار گذاشت.

ببینید:

عکس/ ساختمان ارتباطات دوکره قبل و بعد از انفجار

روزنامه چینی «مردم» به نقل از رسانه‌های محلی نوشت که کره شمالی از روز یکشنبه مجددا بلندگوهایی را در مرز بین دو کره نصب کرده است. این بلندگوهای تبلیغاتی بعد از توافق سران دو کره در نشست نخست بین این دو در آوریل (اردیبشت) ۲۰۱۸ برداشته شده بودند.

 این در حالی است که خبرگزاری رسمی کره شمالی نیز گزارش داد که قرار است ۱۲ میلیون جزوه تبلیغاتی علیه کره جنوبی  را به خاطر اقدامات اخیر این کشور توزیع کند. پیونگ یانگ به تازگی تمام خطوط ارتباطی با کره جنوبی  را قطع و حتی یک دفتر ارتباطی بین دو کره را در اعتراض به پخش شب‌نامه‌های ضد پیونگ‌یانگ از سوی سئول منفجر کرد.

کره شمالی درباره توزیع جزوه علیه همسایه جنوبی خود اعلام کرد: «از ۲۲ ژوئن (دوشنبه دوم تیر) تجهیزات و وسایل مختلف از جمله بیش از ۳ هزار بالن که جزواتی درون آنهاست را  برای ارسال به داخل خاک کره جنوبی آماده کرده است.»

یک روزنامه دولتی کره شمالی نیز به تازگی در گزارشی اقدام  اخیر پیونگ یانگ در منفجر کردن دفتر ارتباطات هماهنگی میان دو کره در مرز دو کشور را  یک شروع تازه خواند و نوشت  که اقدامات متقابل بیشتری نیز علیه کره جنوبی در راه است که بسیار بیشتر از حد تصور است. کره شمالی که به اقدامات تبلیغاتی کره جنوبی در نواحی مرزی چندین بار هشدار داده بود سه شنبه گذشته دفتر ارتباطات میان دو کره را منفجر و تخریب کرد تا پیام هشداری به سئول ارسال کرده باشد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هشمت IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    7 0
    واقعا کره ای ها در جنگ تبلیغاتی اعم از نصب بلندگو در مرزها و پخش تبلیغات تو دنیا نظیر ندارن... بعد اون یکی ها میان بلندگوهای اینارو میزنن... بعد دوباره نصب میکنن....اونا نصب میکنن. اینا میزنن. فرهنگ جالبی دارن انگار دارن سر به سر هم میزارن.
  • ایران IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    7 0
    کره جنوبی پول مارو ندادی حالا باید کر بشی....خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس