کد خبر 1086627
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
قاسمپور: عاملان امضای قرارداد با ویلموتس باید مجازات شوند/ قوه قضاییه به این پرونده ورود کند

پرونده مارک ویلموتس بلژیکی و میلیاردها تومان پول این مملکت همچنان باز است ولی برخلاف های و هوی دو، سه هفته پیش دیگر هیچ مسئولی دنبال سرمایه و آبروی از دست رفته مملکت نیست!

به گزارش مشرق، ظرف یک ماه اخیر،‌های و هوی بسیاری در ارتباط با موضوع مطالبه ‎گری‎های مارک ویلموتس سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به راه افتاد. تا جایی که مهدی تاج پس از بازگشت از آلمان دو بار در تلویزیون و مقابل مجریان رسانه ملی ایستاد و نشست و مسایلی را بیان کرد که بیشتر از هر چیز شبیه توجیه اشتباهاتی بود که مرتکب شده اند، ولی نمی‌خواهند آن‌ها را بپذیرند. توضیحاتی که به جای روشنگری باعث شد تا شائبه‌هایی در این باره ایجاد شود که آیا ویلموتس را از وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال توصیه کرده اند یا نه!

بیشتر بخوانید:

تاج قول افشاگری داد

اظهار نظر عجیب تاج

رییس فدراسیونی که همچنان انتخاب ویلموتس را بهترین اتفاق ممکن در برهه ماه های پس از جدایی کارلوس کی روش می داند، اصرار دارد بندهایی در قرارداد وجود دارد که می تواند در نهایت منجر به موفقیت ما در دادگاه فیفا و شکست طرف بلژیکی شود!

پرونده خاک خورده فساد در فوتبال در پستوی بهارستان/ دست «طبری»‌های ورزش را قطع کنید


انتشار این اخبار در حالی است که خبر می رسد یکی از وکلای کشورمان مدعی شده در نهایت این پرونده با موفقیت طرف ایرانی (فدراسیون فوتبال) به پایان می رسد اما در همین فوتبال بارها و بارها از این وعده ها شنیده و در نهایت متوجه عکس بودن نتیجه اش شده ایم! نمونه هایش را در پرونده های مرتبط با مربیان و بازیکنان خارجی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دیده ایم و دیگر گوش مخاطبان فوتبال پر است از این قبیل وعده ها! سئوال اصلی از همین وکلا این است که اصلا چرا باید قراردادی با این شرایط بسته شود که وقت و پول مملکت صرف رسیدگی به پرونده اش در دادگاه CAS فیفا شود؟ پرونده ای که یکی از وکلای طرف مقابلش همسر شاکی پرونده (مارک ویلموتس) است!

انتظار مردم از مجلس
البته اوج اخبار رسیدگی فیفا به این پرونده درست در روزهایی بود که نمایندگان مجلس دهم در حال خداحافظی و نمایندگان مجلس یازدهم در حال ورود به خانه ملت بودند. جایی که با توجه به اسم بامسمّایش، محلی برای رسیدگی به مطالبات اجتماعی از پایین ترین تا بالاترین اقشار آن است. کمیسیون اصل نود که در ارتباط با پرونده علی کفاشیان به موضوعاتی دست یافت که باعث شد کمیته اخلاق خود فدراسیون فوتبال ابتدا او را به محرومیت 5 ساله از حضور در مجامع فوتبالی محکوم کند حالا کجاست؟


پرونده خاک خورده فساد در فوتبال در پستوی بهارستان/ دست «طبری»‌های ورزش را قطع کنید


از نمایندگان جدید مجلس که تازه نفس هم هستند توقع می رود در واکنش به رأی اعتمادی که از همشهری ها و هموطنان شان گرفته اند تا راهی ساختمان بهارستان در قلب پایتخت شوند، در کنار همه مشکلاتی که در بخش های مختلف اجتماع وجود دارد به طور جد درباره متهمان پرونده قرارداد با ویلموتس اقدام کرده و مقصران این فضاحت اداری – مالی را در پیشگاه ملت سئوال و جواب کنند.

همین بی تفاوتی هاست که باعث می شود علی کفاشیان با همان لبخند همیشگی اش راهی سئول و ساختمان فدراسیون فوتبال شود! در حالی که هنوز بطور دقیق تکلیف تخلفات مالی که در پرونده قبلی اش بوده روشن نشده است! همین بی تفاوتی هاست که موجب می شود "علیرضا صالحی" رییس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، که از منصوبین علی کفاشیان در همین پست است با قدرت از رأی بخشودگی 4 ساله محرومیت کفاشیان دفاع می کند. کفاشیانی که گفته می شود پس از ماجراهای پیچ در پیچ از 5 تیر می تواند به فدراسیون برگردد!

پرونده فساد در فوتبال همچنان در قوه قضاییه!
چرا باید شایعه شود که پرونده فساد در فوتبال در همان خانه ملت بایگانی شده، در کشوها خاک بخورد و کم کم به دست فراموشی سپرده شود؟سئوال امروز جامعه ورزش به ویژه فوتبال که یکی از مهمترین سرگرمی‎های میلیونها تن از آحاد مردم است مستقیما با نام قوه قضاییه یا همان "دادستانی" ارتباط پیدا می کند.

پرونده خاک خورده فساد در فوتبال در پستوی بهارستان/ دست «طبری»‌های ورزش را قطع کنید

جایی که حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در رأس آن به مردم قول داده به دادخواهی‎شان از مفسدان و تبهکاران رسیدگی می کند اما امروز باز هم می شنویم و می بینیم که خبری از رسیدگی به یکی از هنگفت ترین ضررهای مالی کشورمان در بخش ورزش(فوتبال) نیست!

آقایان قوه قضاییه دست طبری‌های ورزش را قطع کنید

انتظار جامعه ورزش از قوه قضاییه و نمایندگان مجلس این است در چنین وضعیت بحرانی که برای فوتبال کشور ایجاد شده مقصران اصلی در عقد قرارداد با ویلموتس را شناسایی کرده و جریمه میلیون دلاری احتمالی پرونده این مربی در فیفا را از دارایی های همین افراد کسر و به حساب فدراسیون بین المللی فوتبال در سوییس واریز کنند و هرگز اجازه ندهند حتی یک ریال از بیت المال و سرمایه این ورزش پرطرفدار در جیب سرمربی بلژیکی وارد شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    5 0
    این فوتبالو تعطیل کنید بره خواهشا منفعتش برای کشور صفره،عوضش پولشو صرف ورزش های دیگه که برامون افتخار افرینی دارن مثل کشتی، وزنه برداری و ... کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس