کد خبر 1086506
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
دلایل استعفای وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس مشخص شد/ غرض‌ورزی‌ها همکاری را سخت کرد

تیم حقوقی مستقر در پرونده ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال جهت تنویر افکار عمومی اطلاعیه ای صادر کرده اند.

به گزارش مشرق، تیم حقوقی مستقر در پرونده ویلموتس به دلیل برخی مسائل از ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال استعفا کرده اند و برای تنویر افکار عمومی اطلاعیه زیر را صادر کرده اند: 

بیشتر بخوانید:

"ب.ز" مرد جنجالی پرونده ویلموتس +عکس

((بسمه تعالی))

1- این تیم حقوقی به مجرد دریافت شکایت ویلموتس و متعاقب عدم پذیرش این پرونده توسط سایرین به سبب حساسیت و پیچیدگی های پرونده و هرگونه عواقب احتمالی به جهت حفظ و دفاع از منافع ملی بدون انعقاد قرارداد مالی و دریافت دستمزد از فدراسیون فوتبال از اوایل اسفند ماه در سکوت خبری و بی حاشیه کار خود را آغاز و به صورت مستمر و موثر ادامه داد. این در شرایطی بود که سابق بر این پرونده های مشابه توسط وکلای خارجی پیوسته با شکست روبرو بوده است و نظر به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از جوانان متخصص  حضور و کمک در این پرونده را تکلیف شرعی و میهنی خویش دانسته و فارغ از هر هیاهویی، شبانه روز با امید پیروزی به این پرونده پرداخت.

2-متاسفانه با گذشت قریب به چندین ماه از این فرایند، افرادی در حفظ شانیت این گروه به طرق مختلف ،غفلت نموده و با ایجاد دست انداز و طرح موضوعاتی، روز به روز به بی مهری خویش ادامه دادند. لیکن رفتارهای غرض ورزانه برخی، افتخار همکاری  با فدراسیون فوتبال را با سختی همراه ساخته است.

3-در کنار پرونده ویلموتس، خدمات حقوقی شایان دیگری توسط این گروه برای فدراسیون ارائه شده است که موجب کسب درآمد ارزی قابل توجه برای فدراسیون خواهد شد. منابعی که امکان هدر رفت آن وجود داشت. این تیم حقوقی افتخار داشته است که اسباب دریافت آن را فراهم نماید اما  اراده ای برای  تنظیم قرارداد با اینجانبان، علیرغم پیشرفت کار و تلاش صادقانه، وجود ندارد.

4-در پایان مراتب تشکر و قدردانی خویش را از اصحاب رسانه، خانواده بزرگ فوتبال  واسطه حمایت همه جانبه بعرض می رساند و مایل است به استحضار برساند علیرغم پیچیدگی پرونده ویلموتس به دلایلی که بر همگان آشکار است، اعلام می نماید مسئولیت این پرونده حقوقی را تماما پذیرفته و هرگونه دادنامه ارسالی توسط ارکان قضایی فیفا حاصل اقدامات این تیم حقوقی است و به یاری پروردگار، به موفقیت این پرونده تاریخی بسیار امیدوار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس