کد خبر 1085815
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
ابوالفضل روغنی گلپایگانی

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت: وزیر ورزش و جوانان راه نجات فوتبال ایران و این ۲باشگاه را با جدیت طی میکند و بزودی با واگذاری استقلال و پرسپولیس شاهد اتفاق بسیار مهمی در تاریخ ورزش ایران خواهیم بود.

به گزارش مشرق به نقل از سایت وزارت ورزش، ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس درخصوص مطالب منتشره از سوی او در برخی رسانه ها گفت: صحبت‌های من درباره وزیر ورزش و جوانان گزینشی منتشر شد و سلطانی فر در قبال هر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مسئولیت حاکمیتی و نظارتی دارد.

بیشتر بخوانید:

دخالت وزیر امور خارجه در امور پرسپولیس!

 ابوالفضل روغنی گلپایگانی عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت: متاسفانه صحبت‌های من درباره نقش وزیر و وزارتخانه در امور پرسپولیس گزینشی منتشر شد و نظر کامل من نبود و به شکلی تحریف شد و انتظار امانت داری داشتم من با سلطانی فر آشنایی بیست ساله دارم و با شناختی که از توانایی و مدیریت او دارم معتقدم تنها کسی که می‌تواند کار بزرگ و تاریخی خصوصی سازی واقعی را در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال رقم بزند مسعود سلطانی فر است.

روغنی گفت: پرسپولیس و استقلال در زمان مسعود سلطانی‌فر بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را گرفتند، وزیر ورزش و جوانان بخوبی راه نجات فوتبال ایران و این دوباشگاه را با جدیت طی می‌کند و بزودی با واگذاری استقلال و پرسپولیس شاهد اتفاق بسیار مهمی در تاریخ ورزش ایران خواهیم بود.

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت: صحبت‌های منتشر شده من درباره دخالت وزیر خارجه در امور پرسپولیس صحت ندارد و هیچگاه وزیر خارجه دخالتی در امور پرسپولیس نداشته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    کارتون شده فقط تکذیب کردن وقتی که رییس جمهور شخصا مشکلات پرسپولیس رو حل می کنه شما با تکذیب کردن وی رو می خواهید پنهان کنید این تیم حکومتی است
    • سعید IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
      1 0
      نصف مردم این مملکت پرسپولیسی هستن. نکنه انتظار داری پرسپولیس با اون تیم های دوزاری شما یکی باشه؟؟
  • ناشناس IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    این چرت و پرت ها چیه استقلال کبیر آبروی ایران در آسیاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس