به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: با مرگ قاضی منصوری کلیشه های تثبیت شده و آماده انگشت خود را به سمت نظام نشانه رفتند و البته جز این توقعی نباید داشت.

اما حذف فیزیکی ایشان (اگر خودکشی نکرده باشد) چه آورده ای برای نظام جمهوری اسلامی ایران می تواند داشته باشد؟ قطعا هیچ! زیرا جز شبهه و تحلیل های ناروا آورده ای ندارد.جز محاکمه هر مسیر دیگری نفعی برای نظام در افکار عمومی نداشت.

چه کسی اولین بار رسما  و علنا اعلام کرد ما در دستگاه قضایی چنین قاضی فاسدی داشته ایم؟ و ایران و جهان از آن مطلع شدند؟ خود نظام جمهوری اسلامی.

چه کسی پیگیری آمدنش از رومانی از طریق اینترپل شد؟ جمهوری اسلامی.

حال سؤال این است که فرضا اگر نظام می خواست وی حذف شود چه لزومی داشت رسما هزینه فساد یک قاضی شناخته شده را با علنی کردن آن بپردازد؟ اگر چنین قصدی بود نمی توانست بدون اینکه نامی از وی به میان بیاورد و کسی متوجه جرم وی شود او را حذف کند؟ و هیچ هزینه ای نپردازد؟

  البته باید اینترپل که وی رسما تحویل آن بوده و پلیس رومانی پاسخگو باشند و باید قدری صبر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبا دالله IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    11 0
    اقای کنجی منصوری به درک از طبری چه خبر در این بیست سال مسولیت چه پروندهایی به ناحق باز شده وچه پرونده هایی به ناحق بسته شده اینگونه افراد با ابروی نظام وخون شهدا بازی کرده اند داد گاه این گونه افراد باید علنی بر گزار شود تا شبه ها از بین برود مرگ بر امریکا
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    برادر گنجی چرا کلمه نظام را یک کل واحد و بدون انشعابات داخلی تفسیر میکنید؟
  • DE ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    شما فقط یک قلم بخوانید که منصوری بر سر زنی که در خیابان حجاب از سر برداشت چه آورد : اخراج از محل کار و دانشگاه ، فحاشی با زننده ترین کلمات ، زندان قرچک و لغو حضانت قانونی دخترش ...
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    4 0
    جناب گنجی ... آورده اش شاید این باشد که برخی قصر در بروند!!!
  • alavi IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    4 1
    آقای گنجی افاضات شما رو برای آزادی بیان و تحلیل های تخیلی تون و در باب مسایل روی اجتماعی گاه به گاه می شنویم. میشه شما کلا رو موضوعاتی که با اعصاب ملت بازی می کنه بی خودی ویراژ نری؟ خصوصا که تخصصش و نداری!مرسی اه!
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    یادتونه در دوره هاشمی رفسنجانی یه عده تلاش کردند که هاشمی رو رییس جمهور مادام العمر کنند و رهبری جلوشون ایستاد ؟ یادتونه استدلال شون چی بود ؟ یادتونه مطبوعات یه کلمه حق انتقاد از دولت لیبرال هاشمی رو نداشتند؟یادتونه میگفتند : نظام الهی است و هر کس به نظام نقد کنه ، انگار به مخالفت با خدا پرداخته ! با همین استدلال به قلع و قمع منتقدان دلسوز و مخالفان دولت پرداختند و حتی انقلابیون رو راهی زندان کردند. حالا عقل سلیم میگه یه قاتل حرفه ای از داخل ایران از طرف باند فاسد طبری رفته و کار این بابا رو ساخته تا شهادت نده .چرا امثال آقای گنجی قبل از روشن شدن ابعاد ماجرا میخواد مسئولیت اینکارو از گردن عناصر داخلی باز کنه ؟ درسته که ممکنه عوامل خارجی دخیل باشند ولی پرونده در جریان رسیدگیه و پای میلیاردها دلار در میونه .چرا نگفتی احتمال هم داره از داخل ایران این قتل طراحی شده باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس