کد خبر 1085404
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
میناوند: برخی خود را از مردم جدا می‌دانند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی افراد سال‌ها در تیم ملی بازی کرده‌اند، اما در شرایط کنونی خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند.

به گزارش مشرق، مهرداد میناوند با اشاره به برگزاری مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: ابتدا بگویم که مردم همیشه به فوتبال لطف داشتند و این ورزش را مورد توجه خود قرار داده‌اند. اکنون زمان آن فرا رسیده که فوتبال به جامعه کمک کند. فوتبال در زندگی مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مدت هر جا رفته‌ام از من در مورد شروع فوتبال سوال شد. این یعنی نقش فوتبال در زندگی مردم بسیار پررنگ است.

بیشتر بخوانید:

ماجرای مصدومیت محمد انصاری از زبان نعمتی

وی ادامه داد: این فوتبال به خیلی از افراد آبرو و اعتبار داد. آنها ملی‌پوش شدند الان هم به دلار و یورو پول می‌گیرند اما خود را تافته جدا بافته از مردم می‌دانند. این افراد با این کارها خود را از چشم مردم می‌اندازند. آنها به جای اینکه برای نشاط مردم تلاش کنند، نا امیدی را در جامعه تلقین می‌کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: در این میان افرادی هم هستند که تازه دو سال است به واسطه فوتبال مطرح شده‌اند اما در این چند روز به اندازه تمام اهالی فوتبال صحبت کرده‌اند. به طوری که اگر یک شبکه مستقل هم به آنها بدهند باز هم کم می‌آورند. آنها دیگر پولی ندارند تا باشگاه‌هایشان را مدیریت کنند و دم از تعطیلی لیگ می‌زنند. شما که نمی‌توانستید منابع باشگاه‌هایتان را تامین کنید، چرا به فوتبال آمدید؟

وی سپس با اشاره به نامه برخی باشگاه‌ها برای تعطیلی مسابقات لیگ تصریح کرد: این رفتارها را دیگر کودکان دبستانی هم انجام نمی‌دهند. مگر مدرسه است که تیم جمع می‌کنید؟

میناوند تصریح کرد: سوال اصلی من اینجاست که مگر فوتبالیست‌ها جزئی از جامعه نیستند؟ مگر در اوج کرونا کارمندان ادارات، پرستارها، کارمندان بانک و خیلی از ادارات دیگر جانشان را از دست ندادند؟ آنها برای خدمت رسانی به مردم جانشان را از دست دادند. الان هم در این شرایط جامعه به فوتبال نیاز دارد و فوتبال باید انجام وظیفه کند.

وی تاکید کرد: همه اینها دو علت دارد. ابتدا از ترس قهرمانی و موفقیت پرسپولیس است که خود را از لیگ کنار می‌کشند و دوم اینکه نمی‌توانند تیمشان را مدیریت و تامین مالی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط این تیم گفت: هنوز قهرمانی پرسپولیس را قطعی نمی‌دانم اما تیم از شانس خوبی برخوردار است. امسال تیم از لحاظ مالی به ثبات خوبی رسیده و امیدوارم با رفع مشکلات، چهارمین قهرمانی متوالی رقم بخورد. تیم باید تا آخرین بازی با قدرت جلو برود تا چهارمین قهرمانی متوالی رقم بخورد. در حال ساخت یک آهنگ هم برای قهرمانی چهارم هستم و امیدوارم همزمان با پوکر قهرمانی آن آهنگ منتشر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    به میناوند بگین همون کسی که 2 ساله به این فوتبال اومده میتونه دار و ندار امثال میناوند رو با یه ساعت درآمدش بخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس