اصرار برای برگزاری بازی استقلال با فولاد در اهواز برای چیست؟

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: خوزستان این روزها وضعیت قرمزی در کرونا دارد و نمی‌دانم اصرار برای برگزاری بازی استقلال و فولاد در اهواز به چه دلیل است.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص شرایط این روزهای استقلال با بیان مطلب فوق، گفت: استقلال در روزهای گذشته تمرینات منظم و خوبی را پشت سر گذاشته، دو بازی تدارکاتی انجام داده و قرار است تا قبل از اینکه به مصاف فولاد خوزستان برود، یک بازی تدارکاتی دیگر را هم انجام داده تا مجیدی بتواند هم میزان آمادگی نفراتش را بسنجد، سپس بهترین ها را برای دیدار برابر فولاد انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

رمضانی: ما تابع ستاد مبارزه با کرونا هستم

رشیدی ادامه داد: اگر چه با یک ماه تمرین نمی توان به آمادگی کامل رسید و این احتمال وجود دارد که نه تنها برای استقلال، بلکه همه تیم ها بازیکنانشان دچار مصدومیت شوند اما این روزها وظیفه مربی بدنساز و کادر فنی این است که به نوعی بازیکنان را از لحاظ جسمانی و روحی-روانی آماده کنند که کمتر بازیکنی دچار آسیب دیدگی شود.

پیشکسوت استقلال در مورد برگزاری دیدار استقلال و فولاد در اهواز گفت: استان خوزستان این روزها در شرایط قرمز قرار دارد و ما نمی دانیم چه اصراری است بازی استقلال و فولاد در اهواز برگزار شود. حتی تهران هم شرایطش بدتر شده و این یک زنگ خطر برای مسئولان فوتبال و وزارت ورزش است. خصوصا سازمان لیگ که اصرار عجیبی به برگزاری بازی ها دارد، باید تنها امیدوار بود که یک تصمیم منطقی گرفته شود تا خدایی ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد که همه پشیمان شوند.

وی در مورد عملکرد مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از روزی که سعادتمند به باشگاه آمده تمام تلاش خود را به کار بست تا آرامش را به اردوی آبی پوشان باز گرداند. او بدهی ها را تا حدودی تسویه کرده، تغییراتی در باشگاه به وجود آورده و تلاش می کند حاشیه ها را از این تیم دور کند، زیرا حاشیه ها و اختلافات داخلی باعث خواهد شد استقلال مسیر اصلی خود را گم کرده و به بیراهه برود.

رشیدی تأکید کرد: چند روزی بود که یکی از مدیران سابق صحبت هایی را بر زبان آورد و اختلافات خود را با مدیر فعلی عملی کرد و حتی به برخی پیشکسوتان هم بی حرمتی شد که این مسئله زیبنده باشگاه بزرگی چون استقلال نیست اما خوشبختانه با دخالت برخی دلسوزان استقلال این موضوع فعلا ختم به خیر شده است. حرمت بزرگان استقلال باید حفظ شود، زیرا روزهایی که خیلی از مدیران قبلی استقلال هیچ شناختی از فوتبال نداشتند، این پیشکسوتان بدون هیچ چشم داشتی برای استقلال زحمت کشیدند.

وی در پایان و در پاسخ به این سئوال که کدام تیم در پایان لیگ نوزدهم به قهرمانی دست پیدا خواهد کرد، گفت: برای استقلال ۱۰ بازی و دیگر تیم ها ۹ بازی باقی مانده است. قهرمان در زمین مشخص می شود، اگر چه بر روی کاغذ پرسپولیس شانس بیشتری دارد اما همیشه اتفاقات فوتبالی باعث شده تا شاهد تغییرات بسیاری در جدول باشیم و این مسئله همیشه باعث جذابیت فوتبال برای علاقه مندان بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس