کد خبر 1085019
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
بایدن: ترامپ در برابر کرونا تسلیم شده و جان مردم را به خطر انداخته است

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بار دیگر به شدت از عملکرد ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا انتقاد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز چهارشنبه در اظهاراتی گفت: دونالد ترامپ در برابر شیوع ویروس کرونا تسلیم شده و نتوانسته است برای موج جدید این بحران به اندازه کافی آماده شود، بحرانی که رشد و رونق اقتصادی و جان و زندگی مردم آمریکا را به خطر انداخته است.

بایدن افزود: مردم آمریکا برای مقابله با این ویروس خیلی زیاد ایثار و از خودگذشتگی کرده‌اند. شاید برخی پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا را از دست بدهیم. اکنون ترامپ در حال تسلیم شدن در برابر این ویروس است.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی ناراحت کننده برای ترامپ

اوباما برای تامین هزینه‌های انتخاباتی به بایدن ملحق می‌شود

بایدن یا ترامپ؟ پیروزی کدامیک به نفع ایران خواهد بود؟

در حالی که موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا مجددا رو به افزایش است، ترامپ قصد دارد اقتصاد را بازگشایی کرده و رقابت‌های انتخاباتی اش را از سربگیرد.

ترامپ قصد دارد نخستین مراسم انتخاباتی خود را روز شنبه در اوکلاهما برگزار کند. این نخستین کمپین انتخاباتی ترامپ در 3 ماه اخیر به شمار می‌رود.

بایدن در این باره گفت: ترامپ برای آغاز مجدد رقابت‌های انتخاباتی آماده می‌شود و این اقدام می‌تواند جان مردم را به خطر بیندازد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس