کد خبر 1084890
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
روحانی نمایه

روحانی گفت: ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه‌های استانی، موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا را به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور در پی گزارش سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه در شرایط اقتصادی کنونی و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد شهید و راهکارهای افزایش این ظرفیت هادر جهت خدمت رسانی به جامعه هدف این بنیاد، تاکید کرد که کشور مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش‌ها در دولت و بویژه بنیاد شهید، باید بر ماموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

بیشتر بخوانید:

نرخ تورم از اواسط سال ۹۸ روند کاهشی یافت و نرخ رشد، مثبت شد 

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با اشاره به این گزارش درباره مجموعه ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد اظهار کرد: ضروری است برنامه ریزی‌ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.

‎رئیس جمهور بازدید و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان را به عنوان گامی ضروری از سوی مسئولان بنیاد شهید عنوان کرد و بر تداوم این دیدارها و رساندن این پیام رسا به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه دولت در کنار این عزیزان آماده خدمت رسانی است، تاکید شود.

‎روحانی همچنین با اشاره به گزارش‌هایی در بحث برخی نابسامانی‌ها در گلزارهای شهدا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، تاکید کرد که ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه‌های استانی، موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا را به عنوان ماموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد.

‎به رئیس بنیاد شهید مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع تاکید داشتند رئیس جمهور به بنیاد بر این ماموریت تاکید کرده و با همکاری مجموعه‌های استانی موضوع ساماندهی گلزارهای شهدا در دستور کار بنیاد شهید قرار بگیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 1
    قبر و ضریح و علم را اباد کنید ولی راه و هدف و منش را بی خیال بشید
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    3 1
    یعنی چی ساماندهی؟
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    2 0
    یعنی چی ساماندهی؟
  • نیکتا IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    1 0
    با لودر نیوفتن به جون قبرها و حجله ها و گلزارها رو ارمنیزاسیون کنن
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    خیلی از جانبازان الان ۷ساله بعد از حضور تو بر کرسی دولت برای هزینه های درمانیشان تحت فشارند اونوقت داری برای ارتقای گلزارها سفارششون را میکنی حق هم داری با این هم ظلم بی توجهی به روند درمان آنها کلی از این عزیزان من جمله پسرخاله ی جانباز شیمیایی خودم به شهادت می رسند وقبرلازم میشوند .
  • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    1 0
    معیشت مردم رو ساماندهی کردی بس نیست!
  • علی سپاهی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم سلام عرض ادب خدمت روسای و مسولین عزیز گل گرانقدر راستشوبگو من یک موضوعی کوچکی موندم ولی تابحال حل نشود هست و در استان سیستان وبلوچستان شهرستان مهرستان محل سکونت ماست! برای یک غبازی نانوایی موندیم چندساله هنوز مشکلش هنوز حل نشوده است پدر من جانباز ایثارگررزمند50درصد هستش خواهش مسؤلین رسیدگی کنید سهمه اردوگازوئیل تکذیب شود سیستانوبلوچستان شهرستان مهرستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس