کد خبر 1084774
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
آقای فدراسیون فوتبال! چرا دو میلیون یورو؟!

فدراسیون فوتبال در پاسخ به اظهارات قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس بیانیه داده و یکسری از حرفهای او را تکذیب کرده است.

به گزارش مشرق، درباره ادعاهای تنظیم کننده این بیانیه گذشت زمان همه چیز را ثابت می کند اما نکته اینجاست که خود فدراسیون هم قرارداد سالی دو میلیون یورو با ویلموتس را قبول کرده و بر خلاف روزهای اول زیر بار آن رفته است اما توضیح نمی دهد که چرا این قرارداد بسیار سنگین را با مربی بلژیکی بسته است.


با این پول می شد مربیان به مراتب بزرگتری را جذب کرد اما معلوم نیست کدام گروه فنی و کارشناسی ویلموتس را با این قیمت گزاف انتخاب کردند؟! جالب اینکه فدراسیون در مورد اصل ماجرا که همان مبلغ بالای قرارداد ویلموتس است هیچ توضیحی نمی دهد و فقط به موارد دیگر می پردازد.


بدون شک می توان ادعا کرد قراردادی که با ویلموتس بسته شد بدترین قرارداد ممکن در تمام 20 ،30 سال گذشته برای تیم ملی بود.

ما با ویلموتس به تیم‌هایی باختیم که با هر مربی دیگری حداقل یک مساوی از آنها می گرفتیم و جالب اینجاست که حالا به لطف همین قرارداد و آقای ویلموتس خطر از دست دادن جام جهانی فوتبال را هم با تمام وجود احساس می کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۸
    4 0
    اگر از جیب عمه جونیه که هیچ اما اگر از جیب بیت المال مردمه چرا قوه قضاییه ورود پیدا نمیکنه ؟ صدها قرارداد کلان و فاسد تو فدراسیون منعقد شده که سرجمعشون رقم سرسام آوریه تمومش هم از بیت المال . اینا فساد نیست نباید بررسی بشه ؟ بدون اغماض از فدراسیون تا وزارت فوتبال به اتفاق تموم دلال هاشون باید پاسخگو باشن
  • خدا IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
    0 0
    ویلموتس چون بی کیفیت وبی ارزش وبی اخلاق و ناپخته است خودش خودش رادر فدراسیون ها جا می کند وگرنه هیچ کسی با چنین آدم مزخرفی اصلا قراردادی نبسته ونخواهد بست که بخواهد هر ساله تمدید کند آدم پررو ودزدوکثیف در همه جا پیدا می شوند حتی در فوتبال به زودی ورشکست می شود واون آدمهایی که سرشان کلاه گذاشت به موفقیت می رسند هیچ کار بی حکمت نیست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس