کد خبر 1084707
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
توضیحات جهانبخش درباره شرایط برایتون

بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون انگلیس در آستانه از سر گیری رقابت‌های لیگ برتر به تشریح وضعیت این تیم پرداخت.

به گزارش مشرق، با وجود این که تیم فوتبال برایتون در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس فقط ۲ امتیاز بالاتر از منطقه سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارد، علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با یک روزنامه محلی وضعیت تیمش را نگران کننده ندانست.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از امروز دوباره به جریان می‌افتد، اما شاگردان گراهام پاتر در برایتون اولین بازی خود را شنبه هفته آینده در ورزشگاه خانگی خود برابر آرسنال برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

قوچان‌نژاد و جهانبخش برترین بازیکن آسیا در هلند نشدند

اقدام باشگاه جهانبخش برای پر کردن ورزشگاه

جهانبخش در گفت‌وگو با روزنامه ایندیپندنت شهر برایتون گفت: ما نمی‌خواهیم فشار زیادی به خودمان وارد کنیم. ما از کیفیت تیم خودمان اطلاع داریم و می‌دانیم که در این فصل بازی‌های خوبی ارائه داده ایم.

او ادامه داد: بازی‌هایی بود که ما شایستگی کسب امتیاز بیشتر را داشتیم، اما اکنون فقط می‌توانیم رو به جلو نگاه کنیم. رابطه بازیکنان و مربیان بسیار عالی است و ما می‌دانیم که آن‌ها از ما چه می‌خواهند. از وقتی که دوباره به تمرینات برگشته ایم، همه سرحال، آماده و تشنه موفقیت هستیم.

گفتنی است،یاران جهانبخش پس از پذیرایی از توپچی‌ها (لقب تیم آرسنال) ۸ دیدار سخت و سرنوشت ساز دیگر برابر لسترسیتی و منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول، نورویچ، ساوتهمپتون، نیوکاسل و برنلی خواهند داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس