کد خبر 1084563
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
تظاهرات کارکنان بخش سلامت در پاریس

گروهی از کارکنان بخش سلامت شهر پاریس در اعتراض به شرایط کاری و بودجه‌رسانی دولت فرانسه برای این بخش، به تظاهرات پرداختند.

به گزارش مشرق، گروهی از کارکنان بخش سلامت شهر پاریس فرانسه امروز (سه‌شنبه) در خیابان‌های این شهر تظاهرات کردند. 

ببینید:

عکس/ خون همه ما یک رنگ است

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش‌هایی، این کارکنان درمانی در این تظاهرات به قطع حقوق خود اعتراض و کمبود تجهیزات و نیروی کار در بخش‌هایی از بیمارستان‌ها را محکوم کردند. 

دانلود

این تظاهرات که از نظر قانونی غیرمجاز شمرده شده، در حالی در پاریس برگزار شد که اعتراضات در فرانسه از ماه مه امسال بعد از اینکه دولت این کشور محدودیت‌ها و تعطیلی‌های مربوط به کرونا را برداشت همچنان ادامه دارند.   

اسپوتنیک نوشت، این اعتراضات که در سطح ملی برگزار شده‌اند از سوی اتحادیه‌های کارگری فرانسه سازماندهی شده و تصاویر آن نشان می‌دهند که کارکنان درمانی و بهداشتی به شکلی غیرقانونی در این اعتراضات حضور دارند.    

«اولیور وران» وزیر بهداشت فرانسه در ماه مه عنوان کرد که دولت این کشور اقداماتی در مقیاس بزرگ و تا حدی ریشه‌ای را باید انجام دهد تا نظام سلامت در این کشور بهبود یابد. 

وران وعده داده بود که حقوق کارکنان درمانی در بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان به عنوان بخشی از برنامه دولت فرانسه برای (بهبود) نظام سلامت، افزایش خواهد داشت. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    میگن اینقدر امکانات بهشون دادن که تظاهرات کردن میخوان پس بدن به دولت، دولت قبول نمیکنه! جان زیبا کلاغ!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس