کد خبر 1084486
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام امینی خواه استاد حوزه و دانشگاه در توییتر شخص خود نوشت: بسیاری از اندیشمندان غرب طی سالها هشدار می‌دادند که جوانان غربی با کازینو، دانسینگ، نایت کلاب و انواع و اقسام اسپرت‌های مشغول‌کننده مهار شده‌اند و روزی که اینها نباشد، جوان غربی کف خیابان به شورش و اغتشاش مشغول است! تعطیلی فراگیر کرونایی،‌ صحت این نظریه را ثابت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    3 34
    اول اینکه این یک فرضیه است و نظریه نیست. زمانی یک فرضیه به نظریه تبدیل میشه که از طریق رویکرد علمی، فرضیه مورد نظر در موقعیت های مختلف به اثبات برسه. شما با استفاده از کدوم رویکرد علمی و با استناد به کدوم مطالعه، و با کار کدام اندیشمند به این نتیجه بزرگ رسیدید آقای پروفسور؟ به این میگن سو استفاده از علم برای تلقین تعصبات ایدئولوژیک.
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      32 1
      در آمریکا مصرف الکل کاهش پیدا کرده و چرتها پاره شده، یه حساب ساده است با پیش فرضهای محکم
    • عبدالله IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      14 0
      اگر اثبات شد که دیگه نظریه نیست قانونه تو فیزیک که اینجوریه
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      46 2
      حالا شما چرا اینقدر داغ کردی؟ خب بسم الله شما شروع کن به اثبات . اگر هم روی خدایانت چنگ کشیدن و ناراحتی، این اخبار رو دنبال نکن. همه چیز رو با روابط ریاضی و فیزیک نسنجید.
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
      28 1
      تا الان شکم و زیر شکمشون رو پر می کردن بالا خونه اشون رو خالی. الان اوضاع فرق کرده تا همیشه که نمی تونن احمق بمونن!!
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    14 1
    20:02 جناب پروفسور، چیزی که ایشون فرمودند فرضیه است ولی خزئبلاتی که صبح تا شب امثال شما و رادیوهای بیگانه به هم میبافن بدون اثبات تبدیل به نظریه که هیچ، تبدیل به اصل و قانون میشه نه؟؟ مثل اینکه میگین اگر جلوی امریکا سر خم کنیم ایران بهشت می‌شه در صورتی که حداقل لیبی رو در سال‌های اخیر بعنوان ا‌شتباه بودن این فرضیه داریم، اوه ببخشید پروفسور فرمودند که اون یه اصله!!! خخخخخ
  • Zarei IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 8
    این آقای مصطفی امینی خواه ،بسیار ساده وبه زبان فارسی ،به دولت آمریکا کد استراتژی مقابله با عدالتخواهان روداد وبه ترامپ حالی کرد که چرا پلیس وارتش ؟؟درب دانسینگها وکلوپها وهرزه خانه هارو بازکنید ،تمام خیابانهای آمریکا از تظاهرات مردم خالی میشه وبی دغدغه میتونی بیشتر آدمهاروخفه کنی،اکثرکاربرهای خودمون نقطه مهم رونگرفتند ،وگرنه چه مناسبتی داره که الان ایشون بحث این قضایاونظر اندیشمندان روپیش بکشه ؟؟مشروب ودانسینگ وغیره؟؟مگرایشون نمیدونه که این آدما مشروبشونو میخورند ،موسیقی هم توی گوششون ویزویز میکنه ،دوست دخترایا دوست پسرهاشونم همراهشونه ،وهمه تظاهرکنندگان هم دانسینگی وفلان نیستند،وایشون این رو بدونند که اندیشمندان شکرخورده اند چراکه قبل ازکروناهم برای موضوعات حقوق بشری وحیوانات واقتصاد وزندانیهای سیاسی خودشون تظاهراتهائی داشته اند.
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 6
    اتفاقا جوانان و به ویژه دانشجو های آمریکایی افراد خیلی مطلع و آگاهی هستند و می دونند اطرافشون در آمریکا و سایر مناطق دنیا چی داره میگذره. شما فکر می کنی جوانهای اروپایی و آمریکایی صبح تا شب دارند دانسینگ می کنند، در صورتیکه اگر اینطور بود هرگز نمی تونستند کل فن آوری و دانش رو با فاصله ی خیلی زیاد از سایر کشورها قبضه کنند. این جوانهای ما هستند که صد متاسفانه همش دنبال بحث های زیرشکمی و یللی و تللی هستند و به تنها چیزی که فکر نمی کنند آینده ی کشورشون هست.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
      0 0
      سلام جناب د . فرمایش شما را با درصد بالای 80 تایید میکنم . البته جوانان ما عامدانه به آن سو هدایت می شوند .
  • avdt IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    ما هم با انواع دانشگاه جوانان را سر گرم کرده ایم!!.مرغ همسایه غازه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس