اقتصاد انگلیس

مطالعات سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نشان می‌دهد انگلیس با بزرگ‌ترین بحران اقتصادی در تاریخ صد سال اخیر خود مواجه شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش شبکه اسکای نیوز و طبق گزارش سازمان مذکور، کاهش سرانه ملی انگلیس بیش از تمام کشورهای غربی مثل آلمان، فرانسه و اسپانیا است و اقتصاد انگلیس پس از مشکلات فراوانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تجربه کرده است این بار در مسیر توفان قرار دارد.

این گزارش می‌افزاید: اقتصاد انگلیس به دلیل محدودیت‌هایی که مقامات این کشور از ماه مارس گذشته به اجرا گذاشته‌اند در میان اقتصادهای غربی بیشترین زیان را شاهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نمایندگان مجلس انگلیس بریتیش ایرویز را «ننگ ملی» نامیدند

سقوط اقتصادی در تاریخ انگلیس رکورد شکست

سازمان همکاری اقتصادی و توسعه که دفتر مرکزی آن در پاریس قرار دارد، هشدار داد کشورهایی که برای مدت زمان طولانی محدودیت‌های کرونایی را اعمال کرده‌اند اقتصادشان برای بهبود یافتن به زمان بیشتری نیاز دارد.

به موجب این گزارش کاهش سرانه ملی انگلیس ۱۱/۵ درصد پیش‌بینی شده است که این رقم بالاتر از ارقام پیش‌بینی شده برای کاهش سرانه ملی اقتصادهای آلمان (۶/۶ درصد)، اسپانیا (۱۱/۱ درصد)، ایتالیا (۱۱/۳ درصدی) و فرانسه (۱۱/۴ درصد) است، اما پیش‌بینی درباره اقتصاد آمریکا این است که کاهش سرانه ملی این کشور ۷/۳ درصد خواهد بود.

این گزارش هشدار می‌دهد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تا حد قابل توجهی به رشد شکننده اقتصادش آسیب می‌رساند تا جایی که این آسیب در بیش از صد سال اخیر بی‌سابقه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    6 0
    خداروشکر...بارها شکر..ما که تورم نداریم،گرانی و فقر هم که نداریم...ظرف کمتر خز ۱۰سال،نرخ ارز در کشورمون ۱۸برابر نشده....بازم خداروشکر... بیچاره مردم انگلیس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس