کد خبر 1084072
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
حدادی: کرونا درس بزرگی به من داد/ امیدوارم بتوانم در المپیک نتیجه خوبی بگیرم

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: روزهای سختی را در دوران ابتلا به ویروس کرونا سپری کردم، اما هر روز برایم درس بزرگی بود.

به گزارش مشرق، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیتش در زمان ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: من روز ۳ فروردین ماه  متوجه شدم یک مقدار کسالت دارم  و توانایی بلند شدن از رختخواب را نداشتم. زمانی که از خواب بیدار شدم احساس کردم که نمی‌توانم نفس بکشم، پس از ابتلا به کرونا به خودم گفتم که باید قوی باشم و این بیماری را شکست بدهم و خدا را شکر بهبود یافتم. روزهای سختی را سپری کردم، اما هر روز برایم درس بزرگی بود  که دنیا ارزش خیلی از مسائل را ندارد.  

بیشتر بخوانید:

شروع دوباره قهرمان المپیک پس از شکست کرونا

او ادامه داد: زمانی که به ویروس کرونا مبتلا شدم خیلی از رقیبانم، روسای فدراسیون‌های ورزشی، مربیان و ورزشکاران  از کشورهای آمریکا و لهستان  طی تماسی  ابراز نگرانی کردند و دلداری دادند.  

حدادی درباره اردویش در کیش بیان کرد: حال عمومی ام خیلی بهتر است و همه سعی خود را می‌کنم که دوباره برگردم و در مسابقات حضور یابم. همچنین امیدوارم که المپیک توکیو برگزار شود تا بتوانم نتیجه خوبی برای کشورم بدست آورم.  

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: از همه مردم خواهش می‌کنم که مسائل‌های بهداشتی را رعایت کرده و  دستکش و ماسک استفاده کنند. انشالله خیلی زود ما از  ویروس کرونا نجات پیدا کنیم.

به هر حال تمرینات  حدادی  به مدت یک ماه در کیش ادامه دارد و او تا قبل از شرکت در المپیک توکیو باید در مسابقات برون مرزی شرکت کند که لیگ طلایی مجاستان اولین رقابتش محسوب می‌شود.  

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    5 0
    باید همه بدانیم که دربرابر قدرت لایزال الهی هیچیم وهمه چیز اوست واز اوست وماهیچ هیچیم حتی اگر قدرت وثروت وشهرت داشته باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس