کد خبر 1083763
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
وزش باد

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا فردا در جنوب استان البرز، جنوب استان تهران، قم، غرب سمنان، شمال اصفهان و شمال استان مرکزی، وزش باد تقریبا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و امروز، بیان کرد: بعد از ظهر امروز رگبار پراکنده باران در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات گیلان و اردبیل، پیش‌بینی می‌شود.

وی از وزش باد تقریبا شدید در جنوب استان البرز، جنوب استان تهران، قم، غرب سمنان، شمال اصفهان و شمال استان مرکزی، از امشب تا فردا خبر داد.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: امروز و فردا در استان‌های بوشهر، خوزستان و ایلام و شمال خلیج فارس وزش باد شدید خواهیم داشت و در این مدت خلیج فارس مواج است.

وی ادامه داد: روز آینده رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، ارتفاعات مازندران و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: ‌روز سه‌شنبه در ارتفاعات گلستان و خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این شرایط جوی در اردبیل و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی پیش‌بینی می‌شود

ضیائیان ادامه داد: ‌در سه روز آینده رگبار پراکنده باران خصوصا در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف در برخی ساعات افزایش وزش باد با احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۶ و ۲۳ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در تهران آسمان صاف و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است، نم نسبی در پایتخت امروز ۷ درصد،‌ جهت باد غربی و سرعت باد ۱۱ کیلومتر در ساعت است.

مدیرپیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای ۷ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس