کد خبر 1083735
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸
دانش آموز

استاندار تهران از شناسایی ۳ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در استان تهران خبر داد و گفت: شهرستان های استان تهران به جز فیروزکوه درگیر کمبود فضای آموزشی هستند.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی، عصر یکشنبه در حاشیه جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تعداد ۳ هزار نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید:

نبرد سخت معلم سختکوش با بی‌سوادی، در دیاری محروم+ عکس

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با تخصیص اعتبارات این دانش آموزان به چرخه تحصیل باز گردند گفت: در نشست امروز مقرر شده با کمک نهادهای حمایتی این دانش آموزان را به یاری کنیم.

استاندار تهران گفت: در زمینه بازگرداندن و کمک به دانش آموزان بازمانده از تحصیل نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد برای کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و سازمان بهزیستی اعلام آمادگی کرده اند که در این مسیر آموزش و پرورش را یاری برسانند.

محسنی بندپی عنوان داشت: دستور بعدی این است که در شهرستان‌های استان تهران نیز به دلیل بالا بودن بیش از استاندارد تراکم دانش آموزی که در برخی شهرستان‌ها این تراکم به ۳۶ دانش آموز در یک کلاس می‌رسد نسبت به احداث مدارس و کلاس‌های درس اهتمام جدی داشته باشیم که در این راستا هم به کمک خیرین و هم از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی بهره خواهیم برد چرا که به استثنا شهرستان فیروزکوه تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند.

وی به مولد سازی دارایی‌های آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و عنوان داشت: در این زمینه با استفاده از مولد سازی می‌توانیم بسیاری از مشکلات را رفع کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    خدا وزیر اموزش و پرورش و معلم های ...و هزار بار لعنت کنه.........بچه ای که همیشه 19 کمترین نمره اش بوده الان به خاطر سخت گرفتن امتحان همش داره گریه میکنه و غصه میخوره . خدا نسل این معلم های نفهم رو برداره به حق علی .. الهی خیر نبینن الهی مرگشون بده خدا ........... معلم نفهم مسئول بیشعور اهااااااااااااااااااای.... توی این موقعیت فهم داشته باش بچه های مردم رو اذیت نکن ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس