موشک

رئیس جمهور روسیه از ساخت جنگ افزارهای ویژه مقابله با موشک‌های ابرفراصوت کشورهای متخاصم خبر داد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهور روسیه روز یکشنبه از توانمندی کشورش برای مقابله با موشک‌های ابر فراصوت کشورهای متخاصم خبر داد.

بیشتر بخوانید:

اولین واکنش پوتین به اعتراضات آمریکا

به نوشته خبرگزاری «رویترز» به نقل از خبرگزاری «ریا نووستی» «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه  در این زمینه گفت که کشورش در حال ساخت و توسعه تجهیزاتی برای مقابله با موشک‌های ابرفراصوت کشورهای دیگر است.

پوتین گفت: «در برهه‌ای که کشورهای مطرح جهان چنین جنگ افزارهایی دارند، ما هم به احتمال زیاد تجهیزاتی برای مقابله با موشکم‌های ابر فراصوت خواهیم داشت.»

روسیه پیشتر از ساخت رادار جدید سه بعدی با قابلیت شناسایی اهداف ابرفراصوت و مجهز به سامانه جنگال و آزمایش موفق بر جنگنده نسل پنجم خود خبر داده بود.

مدیر شرکت «روسوبورو اکسپورت» با اعلام ساخت این رادار گفت که اینک در حال بازاریابی برای این محصول جدید است. این رادار جدید با نام «۵۹N۶-TE» طبق گفته سازندگانش میتواند اهداف ابرفراصوت را در مسافت ۴۵۰ کیلومتری و ارتفاع ۲۰۰ کیلومتری شناسایی کند.

این رادار سه بعدی برد متوسط و بلند قادر به شناسایی اهداف با سرعت ۸ هزار کیلومتری و فاصله ۴۵۰ کیلومتری و تا ارتفاع ۲۰۰ کیلومتری است و مجهز به قابلیت عملیات جنگال است.  این رادار قادر به شناسایی موشکهای ضد رادار و مجهز به سامانه هشدار سریع به خدمه خود است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 13
    بلللللله کاملا از عملکرد پانتیسر معلوم هستش....
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      2 1
      پانتیسر پانتیسر نکنین ، پدافند هوایی عراقی روسی بود و توی جنگ حتی اف ۱۴ ها هم ازش در امان نبودن
  • FR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    3 4
    ای بابا. در مبحث سرعت، چیزی به نام ابر فراصوت وجود نداره. نویسنده مشرق هنوز یاد نگرفته که فراصوت یک مقایس برای بسامد (فرکانس) است. اونی که شما میفرمایید ابرصوت هستش که برای مقیاس سرعت استفاده میشه.
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    4 0
    روسیه بلوف هم زیاد میزنه اگرم چیزی بسازه نوع خوبش در اختیار خودشه نوع بسیار دانگرید شدشو به دیگران میفروشه البته سر مسئله فروش اس ۳۰۰ به ما نتونست که از این بازی ها در بیاره هر چند دیر تحویل داد اما اس ۳۰۰ ما دست کمی از مال خودش نداره اما از این که بگذریم اون از اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ اش در سوریه که عملا ماکت هستن اون هم از پانتسیر...حالا برای ما مدعی رهگیری و انهدام موشک هایپرسونیک هست خدا را شکر که ما قدم در زمینه ی خودکفایی پدافند گام برداشتیم تا این ها و امثالشون برای فروش پدافند های امتحان پس ندادشون اینقدر فخر نفروشن...و ان شاءالله به کوری چشم دشمنان این مسیر با قدرت ادامه دارد...
    • حمید IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      0 1
      ان شاالله همیطور خواهد شد و به فضل الهی همه آنها را پشت سر خواهیم گذاشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس