کد خبر 1083598
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مراغه‌چیان: فتحی عامل نابودی استقلال است

پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد فتحی در زمان مدیریتش در این باشگاه می‌گوید او مدیری بود که به پیشکسوتان استقلال احترام نمی‌گذاشت.

به گزارش مشرق، سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال در واکنش به اظهارات فتحی درباره پرونده شفر و محکومیت آبی‌پوشان به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به این مربی آلمانی اظهار کرد: سوال مهم در قضیه شفر این است که چرا آقای فتحی شفر را برکنار کرد که استقلال به این وضع بیفتد؟ آیا اگر شفر شش هفته پایانی سرمربی استقلال باقی می‌ماند، چنین اوضاعی پیش می‌آمد؟ شاید استقلال قهرمان هم می‌شد.

او افزود: فتحی جو استقلال را به هم می‌زند و حتی به سعادتمند اجازه نمی‌دهد که کار کند. آقای فتحی تنها کسی بود که استقلال را نابود کرد. من شنیدم که آقای فتحی مدیر مجموعه انقلاب هم شده است. واقعا تاسف می‌خورم که چنین آدم‌هایی در سمت‌های مختلف جابجا می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حمله بی‌سابقه فتحی به سعادتمند، جباری و یک معاون؛ چهره واقعی برخی را به هوادار نشان می‌دهم

پیشکسوت استقلال در ادامه درباره صحبت‌های فتحی علیه علی جباری گفت: جباری پیشکسوت استقلال است و باید احترامش حفظ شود. آقای فتحی، آن زمانی که جباری برای استقلال افتخار آفرینی می‌کرد، کجا بودید؟ آن زمان که ما بدون پول برای سربلندی استقلال تلاش می‌کردیم کجا بودید؟ حتما چیزی بوده که جباری درباره حقوق آقای فتحی آن صحبت‌ها را کرده است. آقای فتحی شما به پیشکسوت تیم خودتان احترام نگذاشتید و زمانی که مدیرعامل استقلال بودید، اجازه ملاقات به آن‌ها نمی‌دادید. هیچ مدیرعاملی با پیشکسوت خود چنین رفتاری نکرده است.

مراغه‌چیان بیان کرد: شما زمانی که مدیرعامل استقلال بودید از مصاحبه مدیران قبلی می‌نالیدید و به آن‌ها می‌گفتید با مصاحبه‌هایشان آرامش استقلال را به هم نزنید. حالا که از استقلال رفته‌اید چرا همین کار را انجام می‌دهید؟ آقای سعادتمند انسان سالمی است. مطمئن باشید اگر اجازه دهند او کار کند، استقلال موفق می‌شود. من برنامه‌های او را می‌دانم. سعادتمند می‌خواهد مانند سال‌های درخشان استقلال روی تیم‌های پایه کار کند. چرا به جای حمایت از سعادتمند برای او حاشیه‌سازی می‌کنید؟

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا آبی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 1
    لعنت بر فتحی و خطیر
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
      0 0
      فتحی همان بزدلی بود که نذاشت استقلال سال پیش قهرمان شود و امسال عمدا استرا را فراری و نذاشت در این تیم بماند
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    برباعث وبانی انتخاب ایشان لعنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس