سردار اشتری نمایه

فرمانده ناجا با اعلام عمدی بودن برخی از حریق‌های رخ داده در جنگل‌ها و فضاهای سبز از شناسایی و دستگیری چندین نفر در این خصوص خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش  ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور ناجا که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی ناجا برگزار شد، درباره الکترونیکی شدن خدمات پلیس اظهارکرد:‌ بحث الکترونیکی کردن خدمات و هوشمند سازی ارائه خدمات در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی است و ما در پلیس راهور ناجا هم گام‌های خوبی در این مورد برداشته‌ایم.

وی ادامه داد:‌ قطعا هرچقدر که خدمات ما از طریق سامانه‌های الکترونیکی باشد دقت ما هم رو به افزایش خواهد رفت. در همین راستا نیز از روزهای آینده به صورت آزمایشی نقل و انتقال خودرو در شرق و غرب تهران به صورت الکترونیک انجام می‌شود. امیدوارم بتوانیم در بخش‌های مختلف این خدمات را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید:

به گفته فرمانده ناجا طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، ارتقای خدمات الکترونیک می‌تواندد منجر به کاهش ۸۵ درصدی مراجعات حضور به پلیس شود که این امر هم به نفع مردم خواهد بود و هم از حجم کار پرسنل ناجا کم خواهد کرد.

اشتری درپاسخ به پرسشی در مورد آتش‌سوزی در جنگل‌ها نیز گفت:‌ نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول در این حوزه حضور پیدا کردند و اقدامات خوبی هم صورت گرفت. در مورد حریق‌ها هم بخشی به صورت غیرعمد بوده و البته بعضی هم عمدی هم بود که در این خصوص تعدادی شناسایی و دستگیر شدند و ان‌شاالله نتایج اقدامات به مردم اعلام می‌شود.

فرمانده ناجا در مورد ورود پلیس به بازار مسکن نیز گفت:‌ وظیفه ذاتی پلیس امنیت اقتصادی این است که با مفاسد اقتصادی برخورد کند و در جایی که ما متوجه آسیبی شویم اگر فسادی را ببینیم حتما با هماهنگی دستگاه قضایی برخورد خواهد شد.  چند کیس بزرگ هم داریم که در حال رسیدگی است و جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتری در مورد سفر رفتن مردم هم گفت:‌ مردم به مصوبات ستادملی مقابله با کرونا توجه داشته باشند و بدانند این موضوعات و مصوبات برای سلامتی خود و خانواده‌هایشان هست. مردم توجه کنند به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و ان شاالله با رعایت مسائل ترافیکی و قانون شاهد کاهش جانباختگان هم باشیم.

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از افزایش یا کاهش سفرها در تابستان امسال نیز گفت: به نظر می‌رسد که مردم باید بیشتر توجه کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    همینجا اعتراف میکنم که یکی از این جنگل ها رو خودم اتیش زدم
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    دیدید حرف ما درست بود در عمدی بودند این اتش سوزی ها ما مطمئن هستیم این اتش سوزی ها توسط اصلاح طلبان و لیبرال های منافق که در دولت حسن روحانی هستند طراحی و اجرا شده است این حرف ما هم ان شاءالله معلوم میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس