کد خبر 1083449
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه ‌و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن از جوانان خانه اول یا فاقدین مسکن ثبت نام شده تا به زودی صاحب مسکن شوند.

به گزارش مشرق، شامگاه شنبه، وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید از محورهای مواصلاتی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان تمامی محرومیت‌ها و مطالبات طرح شده از سوی نمایندگان این استان را برابر با حقیقت دانست.

محمد اسلامی با بیان اینکه وزارت راه برای حل مشکلات این استان تعهدات مشترکی را در دست اجرا دارد، گفت: بدون وقفه و تعلل اجرای پروژه‌ها دنبال می‌شود و به شهادت تاریخ از بدو حضورم در وزارت خانه با جدیت پیگیر پروژه‌ها هستم.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قیمت‌های سرسام‌آور مسکن در استان تهران

وی با بیان اینکه منابع کشوری محدود است و با این وجود با لطف الهی کارهای خوبی در استان انجام می‌شود، اضافه کرد: از جمله توسعه مسیرهای شریانی را پیگیر هستیم و امسال حداقل 60 کیلومتر بزرگراه در این استان به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشکل آسفالت روستاهای شهرستان گرمی گفت: تمامی روستاهای بالای 50 خانوار باید از آسفالت برخوردار باشند و این اولویت ما است هرکجا عقب ماندگی دیدیم باید جبران کنیم و در ادامه راه روستاهای بالای 30 و 20 خانوار نیز آسفالت شود.

بازارهای موازی، مسکن را متاثر ساخته است

اسلامی با اذعان به اینکه بودجه راه‌های روستایی به استان‌ها تفویض شده است، ابراز امیدواری کرد با تصمیم استاندار اردبیل، بودجه مناسبی برای راه‌های روستایی تعریف شود.

وی در خصوص اقدامات رونق مسکن نیز گفت: مسکن متاثر از حوزه خود نیست و بازارهای موازی این بخش را متاثر ساخته است. در طرح اقدام ملی مسکن از جوانان خانه اول یا فاقدین مسکن ثبت نام شده تا به زودی صاحب مسکن شوند.

به گفته اسلامی در پالایش‌های صورت گرفته در برخی استان‌ها طرح اقدام ملی بیش از 77 درصد ریزش داشته است و افرادی که خود ملک و خانه داشتند در این طرح ثبت نام کردند و معدل کشوری حدود 50 درصد است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ثبت نام یک میلیون و 600 هزار نفر در طرح اقدام ملی، گفت: 800 هزار نفر از این تعداد پالایش شده‌اند که در بین آن‌ها فرهنگی و کارگر وجود دارد.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش با 175 هزار نفر تفاهم نامه منعقد کرده است، ادامه داد: تاکنون از این تعداد 75 هزار نفر واجد شرایط پیش بینی شده  و برای 14 هزار نفر نیزعملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شده است.

اسلامی با اشاره به اتمام پروژه مسکن مهر اردبیل تا یک ماه آینده اضافه کرد: در بخش بافت فرسوده نیز هیچ محدودیتی نداریم و هر فرد علاقه‌مندی می‌تواند از پروانه ساخت رایگان و تسهیلات بانکی بهره مند شود.

کمربند گردشگری اردبیل احداث شود

همچنین نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه با بیان اینکه تمامی مطالبات و خواسته‌های نمایندگان و استاندار اردبیل را تائید کرده و خواستار تحقق آن است، متذکر شد: استان اردبیل ظرفیت کم نظیری در حوزه گردشگری دارد و انتظار می‌رود کمربندی توریستی این استان اجرا شود.

آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه بخش‌هایی از این کمربندی در حد فاصل سردابه تا قطور سویی و سرعین تا ارجستان احداث شده است، افزود: استان اردبیل 60 چشمه آب گرم معدنی دارد که در کل کشور بی نظیر است و می‌تواند در کمربندی توریستی مورد توجه قرار گیرد.

همچنین استاندار اردبیل در تشریح سفروزیر راه به استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی استان و راه آهن اردبیل در سفر وزیر راه مورد بازدید قرار گرفت. در مسیر اردبیل- گرمی و رضی- امیرکندی، در ادامه محورهای بیله سوار، پارس آباد، سربند، مشگین شهر و اردبیل بازدید شد.

اکبر بهنام جو با بیان اینکه در طول این مسیر کارگاه‌های عمرانی راه سازی دایر است، اضافه کرد: در عین حال از سمت پل سارای، از راه آهن بازدید و آخرین وضعیت آن ارزیابی شد.

اعتبار بزرگراه‌های اردبیل به صورت کامل تخصیص یابد

وی با اشاره به ضرورت تعریف پیمانکار در محور پارس آباد- سربند و اتمام سه راهی مشگین شهر به سه راهی صحرا، به بازدید از 13 کیلومتر محور سرچم – هشتجین اشاره و تاکید کرد: با بررسی‌های صورت گرفته امید می‌رود این محور سال آینده به اتمام برسد.

رئیس شورای اداری استان محور با اهمیت دیگر را کلور- درام عنوان کرد و افزود:  در سال گذشته اعتبار استان در احداث محورهای چهارخطه 170 میلیارد تومان بود که 110 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

به گفته بهنام جو امسال اعتبار چهار خطه‌ها با سه برابر افزایش به نزدیک 300 میلیارد تومان رسیده و امید می‌رود با تخصیص 100 درصد آن بتوانیم پروژه‌ها را با جدیت تکمیل کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اخذ مجوز ماده 56 جاده سرچم، ادامه داد: عملیات اجرایی چهارخطه از سمت زنجان به اردبیل و از سه راهی سرچم آغاز خواهد شد.

وی با اذعان به اینکه امسال 60 کیلومتر بزرگراه در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: امید می‌رود سال آینده این رقم به 80 کیلومتر افزایش یابد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان همچنین خواستار تفویض نگه داری جاده سرچم به استان شد و گفت: عملیات اجرایی راه آهن اردبیل نیز با جدیت در حال انجام است و این پروژه تامین مالی شده است.

به گفته استاندار اردبیل پروژه راه آهن اردبیل- پارس آباد در سال 96 مطرح و مطالعات آن آغاز شد که به دلیل اینکه توجیه نداشت در ابتدا مورد پذیرش قرار نگرفت. اما بعدها به دلیل توجیه دار کردن آن و افزایش حجم بار جابه جا شده ، مطالعات آن از سر گرفته شد تا از اردبیل و از سمت شهرک صنعتی اجرایی شود.

وی افزود: همچنین اعتبار کمربند گردشگری استان نیز از محل اعتبارات راه روستایی گردشگری تامین شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • DE ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    53 1
    خخخخخخخ
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
      11 0
      ایندفعه با خخخخخخ موافقم
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    63 2
    ما را به خیر تو امیدی نیست شر مرسان
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    35 1
    این تیتر روزنامه کیهان سال 54 است که البته هویدا هم گفته بود
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
      45 3
      انوقت نشد حالا هم نمیشه
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    32 0
    شما ببینید من 90 نومن وام گرفتم از بانک مسکن 20 تومن هزینه اوراق و ... بود 40 تا قسط 1500 تا حالا دادم یعنی تا امروز من80 تومن به بانک برگردوندم توی سه سال، باید 100 قسط 1500 دیگه بدم یعنی 150 تومن اگر به فرض محال داشته باشم که تسویه حساب کنم باید 80 تومن دیگه به بانک پرداخت کنم این سیستم بانکداری چاره ای برای بازار نمیزاره و اون رو به طرف تورم حل میده
  • حافظ IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 1
    شما ومسئولین دیگربین مردم ودلالان واختلاسگران ومافیاگروه دوراانتخاب کردید چونکه یه قماش هستید
  • US ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    29 5
    خود این سایت های خبری با جودادن باعث افزایش قیمتها میشوند و راحت میتونن با جو دادن، و دادن میانگین پایین تر، باعث پایین آمدن قیمتها شوند .
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    53 1
    گوسفندان هم از فردا قراره پرواز کنن
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    32 2
    90 درصد مشکلات اقتصادی مملکت تو مسکنه تمام این گرونیها برای اجاره بها و ریشه در معضل مسکن و تمرکز گرای داره مسکن و مجتمع تجاری خوب در شهرستانها میتونه مشکلو حل کنه مخصو صا جاهای خوش آب و هوا
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    19 0
    زرشگ هسه داره ابش مزه داره زرشگ یا زرشک هرکدوم فرق نداره فقط ز....ر....ش...ک
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    26 1
    نمیخوایم به فکر مسکن باشین برای هر کالایی فکر کردین آخرش قیمتش 6 7 برابر شد
  • بی خانمان IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    52 0
    جناب اقای وزیر مسکن داران ما بی مسکنها گوشمان از این حرفها پره. جدید چی داری بگی؟
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    27 0
    چهارتا خونه می خوای بسازی که اونم یکسال بیشتر به مسولیت گوهر بارت نمونده اونوقت اینجوری عوام فریبی می کنید... نمی دونم ولی انشاءالله خدا به حساب شما برسد
  • حمید IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    39 0
    با همه احترامی که برای جناب وزیر قائل هستم باید عرض کنم خسارتی که اون آخوندی به به وضعیت مسکن کشور زد سالهای سال درست شدنی نیست! حداقل اینه که به عمر اداری شما و دولت بعدی هم کفاف نخواهد داد. خدا تقاسش رو بده که چه خسارتی به قشر متوسط به پایین زد هفت پشتش خیر نبینن!
  • GB ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    36 0
    سلام‌ پایین اومدن مسکن آرزوی محال هیچ کسی به فکر مردم‌ نیستند همه به فکرخودشونن
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
      24 1
      یه کشور داریم با این همه ثروت ،یه ملت داریم وایییین همه بد بختی ! به کجا داریم میریم ما؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    24 1
    داداش تموم شدین چه مسکنی اون آخوندی چنان خاکی به سر ملت ریخت تا 100 سال جبران نمیشه
  • دلسوز IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    12 0
    صبح تا شب همه رسانه ها شده اردبیل و افتتاح طرح ها و کارخانه ها وراه ها در اردبیل . پس سیستان و لرستان و ایلام و چهارمحال و بختیاری وو بقیه استان ها محروم رو کی باید توجه کنه حق این استان ها از بودجه و اعتبارات ملی و صنایع اشتغالزا چی میشه عدالت کجاست؟
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    12 1
    ارواح عمت. مثل ... دروغ میگه. ۷ سال وقت داشتید هیچ کاری نکردید حالا تو یک سال خونه دار میشیم؟ واقعا که مثل ... دروغ می گن.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    23 0
    به به سخنان شما را باید با زرنوشت وقاب گرفت ازماکه گذشت جوانان به فکر خود باشید وباوعده های عزیزان گول نخورید از اول انقلاب هرچی قول دادند عمل نکردندولی دزدی تاجایی که دلت بخواد تاجائیکه امروز اکثرجوانان مابیکار فاقدبیمه درمانی بازنشستگی فاقدمسکن و امنیت شغلی سن ازدواج بالا رفته وفساد بیداد میکنه یکسری به دادگاه بزنیدوعلی برکت الله
  • ناشناس IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    20 0
    فقط همشون حرف مفت میزنن
  • غلامرضا IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    23 0
    همش دروغه من يه متر زمين و خونه حتي تو بيابون هم ندارم ولي اسمم درنيومد آقا شما جيب ما را نزن خونه نخواستيم قيامت بايد جواب بديد
  • حمیدرضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    16 0
    خدا کنه این دروغ راست باشه
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    2 0
    اجي مجي لا ترججججي
  • بهنام IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    9 0
    سلام درود بر شما آخه خودتون رو یک لحظه قاضی کنید یه جوون با وام 200 م تومانی و اقساط 4 م تومانی چجوری میتونه زندگی کنه.
  • آرش IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    همه چیز دروغه آیا با چهل میلیون تومان در این دوره زمان می شه خانه ساخت در بافت فرسوده
  • ممدخان IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    18 0
    باز به گفتار درمانی می خواهند مشکل مسکن مردم را حل کنند ! اگر می توانید وام مطلوب خرید خانه با اقساط طویل المدت مشکل مسکن را حل کنید اظهار نظر کنید وگرنه حرف نزدن بهتر از امید واهی ست
  • حسین IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    من پیشوا ثبت نام کردم حالا میگن پروژه تو روستای جلیل آباده حالا پیشوا هم خودش تو بیابونه دیگه آیا اصلا برنامه ای دارید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    11 0
    بزک نمیر بهار میاد ........... به قولی شما جیب مارو نزن ،قول صدمن یه غاز پیشکش.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    20 0
    مرگ بر آژانس های مسکن
  • سپیده بختیاری IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    همش به پولدارها میدید مثل ماشین دادنتون ما خونه ندارم بابام ۶۰ سالشه مستاجر واقعا کی هست به داد مابرسه
  • US ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    20 0
    بله به زودی صاحب مسکن میشیم. صدالبته این مسکن طولش یک متروهفتادسانت وعرض ان بیستو پنج سانتیمتره حتی پول اینم ازما میگرن
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    25 0
    ازدولت روحانی قول ووعده .ازملت باوریدن
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    21 0
    تمدید خودکار اجاره خانه ها تنها راه برون رفت است
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    25 0
    بزک نمیر بهار میاد کمبزه با خیار میاد
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    9 0
    راست میگه خب مسکن تو داروخانه ها فرااوونه, اتفاقا باید این روزا بیشتر بخریم بخاطر سردردهای عجیب از گرونی و پررویی یک مشت دزد و فاسد که ایرانی ها رو بدبخت کردن...تا وقتی فساد تو این مملکت سیستماتیک هست مردم بدبخت تر هم میشن...
  • محمد IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    21 0
    صبر ایوب هم کمه برا مقابله با اینجور برنامه ریزیای دولت .
  • سهید IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 0
    ما‌یه‌جا‌صاحب‌خونه‌میششیم‌اونم‌تو‌بهشت‌زهرا‌که‌اونم‌الان‌گرون‌شد‌فقط‌یه‌راه‌میمونه‌اونم‌این‌که‌تو‌بیابون‌خاکم‌کنن‌بدونقسط‌صاحب‌خونه‌میشیم
  • زینب IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    4 0
    هیچی
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 1
    یا خدا چطوری صاحب خونه میشیم خدا از زبونت بشنوم
  • حسن باقری پور IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    با سلام من هیچوقت مسکن نداشتم جانباز هم هستم این شماره تماس من میباشد بنیاد جانبازان وامور ایثارگران منطقه ۱۰/۱۱
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    13 0
    فقط الکی حرف میزنن پس چرا ما ثبت نام کردیم همه ی شرایطش هم داریم بهمون نمیدن؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    21 1
    میش خانه اماده بخرید به بجای ک بسازید خانه بخرید بدید به ما ک خانه نداری ازی مستجری در بیایم
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    26 0
    منظورش مسکن آخرته
  • ابوالفضل IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    5 0
    انصافا خودتون هم نمیدونین چیکار میکنید یه شرایطی برا ما گذاشتین که همه انصراف بدن من شک دارم کسی ثبت نام کنه
  • الیاس IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    3 0
    خیلی آره وزیرک
  • abbas IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    14 0
    اره مثل فاقدین ماشین دروغ بسه دیگه یخورده خجالت بکشید
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    15 0
    بابا تورو خدا کدوم طرح ملی ما نه خونه داریم نه چیزی باز تایید نشدیم
  • کبری IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 0
    ما که کلا دست از خونه شستیم من تو بندر عباس با ۸۰میلیون نمیتونم ی خونه دو خوابه رهن کنم حالا میتونم خونه بخرم بابا حاجی دمت گرم شما گرون نکنید اتیش نندارین تو مملکت چون این دور وزمونه فقط واسه پولدار زندگی میچرخه ما کارگر هیچ غلطی نمیتونیم بکنیم
  • شهاب IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 0
    جالبه برای مسکن ملی حدقل سیصد میلیون باید خرج کنید تا خونه ای شاید بدن پس ساکت
  • aaa IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    13 0
    خانه شده آرزو دست نیافتنی
  • ناشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    منضورشان بهشت زهراست
  • کیوان IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    23 0
    هرچی میکشیم از عدم نظارت دولت بر مشاورین املاک هست یعنی تنها شغلیه که هیچگونه نظارتی روش نیست اصلا اینا آتیش میریزن تو گرونی و باعث و بانیش جو دادن های این املاکی هاست
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    16 0
    در ثبت نام مجدد بازماندگان متاسفانه اعلام نشده بود که در روزهای مختلف استان ها ثبت نام کنم وقتی سایت باز شد و گفتن جا ماندگان از ثبت نام مسکن نام نویسی کنن من هم به خواهرم گفتم سریع ثبت نام کنه تا جاپر نشده...خواهرم ساکن تهران هست ولی در ثبت نام سری دوم در روز اول استان تهران نبود و من فکر کردم چاره ای نیست در استان البرز شرکت کنه ...خلاصه الان پیامک برای خواهرم نیومده واو مرتب من رو نفرین می کنه که باعث شدم او خونه دار نشه..او یک زن کارگر و خود سرپرست هست و بالای 50سال سن داره
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    4 0
    سلام خسته نباشید من ١٧ساله که ازدواج کردم.همسرم یه کارگرسادس. تازه پنج ساله که کارثابت داره مانه پیش پرداخت داریم نه میتونیم وام بگیریم.با حقوق کارگری هم که نمیشه خونه خرید؟ پس بایدتاپایان عمراجاره نشین باشیم. ارث ومیراث که نداریم
  • ناشناس IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    8 0
    یعنی واقعا خداوکیلی انصافا وجدانا ایشون توقع دارن مردم حرف ایشون رو باور کنن؟
  • محبوبه IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    12 0
    من چندبار پیام دادم کسی جواب نمید چندسال اجارنشینم نتونستم همین مسکن ثبت نام کنم که معلوم نیست گیربیادیا نه چندبار سوال کردم ثبت نام مجددمیکنیدکسی جواب نمیدن لطفا جواب بدین
  • بزودی!! IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    3 0
    زمانیکه حرف زیاد زده شود، یعنی که عملی در کار نیست! انشاالله، خودمان خانه خواهیم ساخت و از شعار هم خلاص!! ده‌ها سال برای خانه یا زمین دار شدن، دویده‌ام!!! حالا و تازه، بعد از ۳۰-۴۰ سال، قولِ خونه میدن!!!!
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    19 0
    خخخخخ
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 23
    درود بر احمدی نژاد و لعن و نفرین خداوند بر دروغیان تدبیر و امیدی..
  • وکیلی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    3 0
    پس مستاجرایه تهران چی باید بیست رهن بدن ماهی دو میلیون اجاره مگه چقدر در آمد داریم با دوتا بچه ما الان یک ماه دنبال خونه هستیم زیر دو‌تومن اجاره نیست اگرم باشه سی متری چهار نفر چطوری بریم سی متر جا بخدا انصاف نیست فکری به حال مستاجرهایی قشر کم در آمد و ضعیف کنید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    22 0
    منظور از جوانان دختر مجرد بالای 35 سال است نه پسری که 2 سال سربازی می رود و مجانی برایتان کار می کند. یعنی جمهوری اسلامی به دختران مجرد خانه مجردی می دهد اما پسر های مجرد همچنان باید با حقوق 2 میلیون تومانی برای بخش خصوصی کار کنند.
  • منوچهر عبدی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    5 0
    از این که مسکن ارزان میشود ممنون لطفا ادامه دهید تا کارگران بتوانند زندگی کنند
  • شهاب IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    14 0
    مردمو اسگول فرض کرده حضرت وزیر درجوابش فقط باید گفت زپرشک که از زرشک دودرجه بالاتره
  • جهانبخش کریمی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    10 0
    خواهش می کنیم دیگر دولت به فکر مسکن ما نباشد هر موقع دولت به فکر ملت می افتند قیمتها ده برابر می شود اگر دولت دخالت نکند ملت ما به راحتی مشکل خودشان را حل می کنند این دولت روحانی است که با مافیای گرانی و با چپاولگران اقتصادی دست در دست هم ملت را بیچاره کرده اند خواهشمندیم به حال خودمان رهاکنید مشکل مسکن حل می شود
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    6 0
    دروغگو دشمن خداست
  • حمید IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 0
    آقا من اسمم در اومد وقتی درآمد منه کارگر دوتومنه چطور میتونم ماهی 1500 قصد بدم با دوتا بچه باید فقط نون خالی بخوریم بازم کم میاریم
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    7 0
    نمیخواد به فکر ما باشی ما به شما امید نداریم ‌شما به فکر مردم مظلوم آمریکا باشید
  • الناز IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    9 0
    واقعااا دیگه شورش در اومده اخه اون هایی هم که قبلاا وام مسکن گرفتن با خونه فروختنشون ویک جابه جایی با این وضع بی خونه شدن همه چیز یه دفعه کشید بالا
  • محمد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    دولت هیچ کاری برای ملت انجام نداده و نمیده از زمان سرنگونی شاه به اینور مسکن کجا بوده کجایی دنیا پول ماشین میگیرن بعد یکسال ماشین تحویل میدن
  • داریوش داودی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    اونایی که موفق به ثبتنام نشدن باید کجا مراجعه کنند6863
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    مجردم. درشهری دورازخانواده. بخاطر گرانی های چندسال اخیر،هیچ وقت نتونستم از نظر مالی خودم راجمع کنم،درحالیکه قبل از کرونا بین10تا12 ساعت کارمیکردم فقط جنازم بخونه میرسیدودرمخارجم هم خیلی صرفه جویی میکردم،بطوریکه کوچکترین تفریح را هم برخودم حرام کرده بودم. این گرانی ها باعث شد همه فرصتهایی که برای ازدواج داشتم را ازدست دادم. والان درآستانه 35 سالگی نمیدونم چیکارکنم. نه دولت مارا شایسته خانه دار شدن میداند ونه واجد شرایط اتومبیل خریدن هستم
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    ما را به خیر این دولت امیدی نیست شر نرسانید
  • حسین NL ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    چهل سال میگذره متاسفانه رزمنده بودم و مستأجران بانک اطلاعاتی درستی ندارین بعضی ها چندین پلاک زمین گرفته اند و یکی هم هیچ بی عدالتی د بی برنانگی تو هیچ کشوری دیده نمیسه
  • محمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    آقادرکشورانقدرکه مسکن هست خانواده نیست ۲۲۵۰۰۰۰۰خانواده درکشورهست چندمیلیون خانه متاسفانه کسانی هستند که ۳۰۰۰هزارواحد مسکونی دراختیاردارندوقیمت مسکن درکشور تعیین میکنند امادریغ ازچندمترخانه ویک شغل آبرومندکه حق طبیعی یک شهروند مسلمان برای خیلی ازهموطنان خداوندازاین تبعیض نخواهد گذشت ۴۲سال دم ازعدالت میزنید محقق نشده هیچ روزبه روز فاصله اجتماعی بیشترمیشه
  • رمضان سارانی IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    من برای مسکن ثبت نام کردم ولی باز دوباره باید منتظر جواب باشیم ما نه خونه داریم نه زمین ونه جایی وام گرفته باشم حالا ما باید در این سالهای تورم چه کار باید کرد
  • مهدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    دولت تدبیر و امید کارای خود را در این هفت سال نشان داده نمونه بارز آن وزیر سابق جناب آقای آخوندی لعنت اله علیه تو این یک سال چه معجزه ای میخان بکنن !!!!؟؟؟
  • هادی قیصری IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    البته با شعار همه صاحب مسکن می‌شوند بنده 57 سال دارم مسکن مهر هم ثبت نام کردم پول اولیه هم واریز کردم شرکت تعاونی مسکن دار آباد اما تا کنون صاحب هیچی نیستم
  • زینب کامکار IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    فکر نکنم.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    آیا واقعا مسئولین از قیمت آپارتمان مطلع هستند یا نه ؟ ادم خیال می کنه مسئولین از افزایش قیمتها خبری حدارند والا مگر می شود که اینقدر بی خیال باشند !
  • بدبخت IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    شما اگر فکر ماهستین چهارتازمین بدین به این نظانی های بدبخت که فقط اسمشون بد در رفته..نابودمون کردین...من یه تکه زمین ۵۰متری هم ندارم به قرآن با ۱۵سال سابقه کار..قول چی کشک چی
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    سلام ادم تعجب می کنه یگدستکاه اتوبوس بین شهری از یک میلیارد تومان به سه میلیارد وپانصد میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است واقعا انسان شاخ که چه عرض کنم کوه از سر ادم بیرون می زنه !
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    اینکه حقوق کارگر باید20درصد اضافه بشه ولی حقوق دولتی ها ملیارد درصد اضافه بشه خیلی خوبه ایشالاه خدا هم ب مأ ملیارد درصد میده چون کسی ب فکر قشر کم درآمد نیست
  • اکرم IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    سالانه کرایه دارم میدم خیلی بهم فشار وارد کرده سال به سال گرونتر
  • حسین IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    آقای وزیر چ جوری فاقدین مسکن صاحب ملک میشن وقتی یکی مثل من نتونسته ثبت نام کنه وهیچ راهی هم برای ثبت نام مجدد نیست؟؟
  • مهسا IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    چه جوری پس چرا ما خبر ندازیم ۲۰ ساله مستاجریم‌ چرا اطلاع رسانی درست نمیکنین
  • ناشناس IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    لعنت بر دروغ گویان شکم هایتان از آتش دوزخ پرکه با وعده مردم رو فریب میدید .
  • ناشناس IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    میشه بدونم چجورصاحب مسکن میشیم وقتی قسط ماهانه از700تا1200وهمه کارگروبیکارهستند
  • بهروز IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    1 0
    هفت سال یک خانه نساختند کمتر از یکسال مانده به پایان دولت مردم را می خواهند خانه دارکنند این از جوکهای خنده داره
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    دروغ دروغ دروغ خسته نشدین از بس سر مردم شیره مالیدن بی شرفا
  • هومن IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    این قدر به مغزی که ندارین فشار نیارین هنگ میکنه شما اگربه فکر قشر ضعیف بودین چی بگم که دلم خونه خدا ازهیئت دولت روحانی نگذره شما رو به خدا وا گذاشتم
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      0 0
      قیمت مسکن همین جوری در حال جهشه نماینده قبلی سبزوار چندروز به پایان مجلس قبلی کلیپی از منتشر شد که قراره سبزوار بشه مرکز خراسان غربی باهمین حرف قیمت ملک در سبزوار باسرعت صوت بالا رفت جوری که انگار قراره بشه پایتخت هیچ کسی هم رسیدگی نمیکنه
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    به قول شاعر شما جیب مارو نزن نمی‌خواد کاری واسه ما بدبخت بیچارها انجام بدین ما هم مثه آقای طبری یک رفیق پیدا میکنیم بیاد خرجمون کنه
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    بر باعث و بانی وضع موجود لعنت خدا از سر تقصیراتشون نگزره مردم روز به روز بدبخت تر میشن
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    خواهشا طرح مالیات بر احتکار کنندگان خانه رو پیگیری کنید خیلی تاثیر داره در کاهش قیمت مسکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس