کد خبر 1083443
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
خیالم از قهرمانی پرسپولیس راحت است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنی که در دوران قرنطینه، تمرینات انفرادی را انجام داده باشد و در تمرینات گروهی، تمرکز و بدنی آماده داشته باشد، بعید است مصدوم شود مگر اینکه مثل انصاری واقعاً بدشانسی آورده.

به گزارش مشرق، برای پرسپولیسی‌ها، بهترین روزها در حال سپری شدن است. هیچ یک از اعضای این تیم دچار کرونا نشده و تمرینات با شور و حال خاصی ادامه پیدا می‌کند. همچنین قرار است به زودی به لیگ برگردند و بازی‌ها را ادامه دهند. آن‌ها به همین خاطر بسیار خوشحال به نظر می‌رسند و با روحیه‌ای جالب، تمرینات را دنبال می‌کنند. فرشاد پیوس مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط فعلی این تیم گفت: «وضعیت فوتبال ایران در دوران تعطیلی به خاطر کرونا چندان جالب نبود، اما همه باید کمک کنیم که از این شرایط رد شویم و بازی‌ها دنبال شود. من شخصاً خیلی خوشحالم که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال می‌خواهند این کار را به سرانجام برسانند و باید همه اهالی فوتبال روی این موضوع متحد شوند.»

بیشتر بخوانید:

مسابقه کلین‌شیت به نفع جیبِ پرسپولیس


از او در مورد وضعیت پرسپولیس هم پرسیدیم که این‌طور پاسخ داد: «خیال من بابت قهرمانی این تیم راحت است، چون اصلاً نمی‌تواند برای لیگ ایران، اتفاق دیگری غیر از قهرمانی پرسپولیس رخ دهد، اما مشکل اصلی اینجاست که بازیکنان نباید نسبت به شرایط لیگ، غافل باشند و در باد غفلت بخوابند. باید همه در بهترین شرایط خود به بازی‌ها برگردند و عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند تا پرسپولیس بتواند قهرمانی خود را به سرعت رقم بزند.»


پیوس در مورد سختی فوتبالیست‌ها برای بازگشت به لیگ گفت: «بالاخره این موضوع برای همه تیم‌ها یکسان است. همین حالا که تمرینات گروهی، شکل سخت‌تری به خود گرفته می‌بینیم که محمد انصاری متأسفانه مصدوم شد و تا پایان فصل نیست و حتی شاید نیم‌فصل اول لیگ بعدی را از دست بدهد. بازیکنی که در دوران قرنطینه، تمرینات انفرادی را انجام داده باشد و در تمرینات گروهی، تمرکز و بدنی آماده داشته باشد، بعید است مصدوم شود مگر اینکه مثل انصاری واقعاً بدشانس باشد. با وجود همین مصدومیت و حرف و حدیث‌ها، همه باید در بهترین شرایط ممکن به لیگ برگردیم، چون اگر این فصل لغو شود، در سال‌های بعد هم فوتبال ایران با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 1
    خیالتان بابت کرونا هم راحت باشد!! کسی این وسط کرونا گرفت به خودش مربوط است فقط پرسپولیس قهرمان شود بقیه مهم نیست !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس