کد خبر 1083430
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
اختصاصی/چه تعداد ایرانی صاحب سهام عدالت یک میلیون تومانی هستند؟

پس از ۱۳ سال از شروع واگذاری سهام عدالت به ۶ دهک جامعه، حالا بیش از ۶ میلیون نفر دارای برگ یک میلیون تومانی سهام عدالت هستند.

به گزارش مشرق، بعد از شروع فرایند آزادسازی سهام عدالت پس از 13 سال حالا گروه های مختلفی از مردم دارای برگهای باارزش تقریبی  500 هزار  تومان و یک میلیون تومانی هستند.

بیشتر بخوانید:

پیگیری ها از ستاد آزاد سازی سهام عدالت نشان می دهد، حدود 6 میلیون نفر دارای سهام یک میلیون تومانی می باشند.

از سوی دیگر سهام 532 هزار تومانی مربوط به  22.5 میلیون نفر، سهام 492 هزار تومانی متعلق به حدود 10 میلیون نفر و همچنین 492 هزار تومانی مربوط حدود 10 میلیون نفر میباشند.

بر این اساس بیش از 42 میلیون نفر سهام غیر از یک میلیون تومانی در اختیار دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • جواد IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    1 0
    در سال 1394 قرار شد مردم 500 هزارتومان واریز کنن جهت نصف دیگر سهام عدالت و اگر واریز نکردن از محل سود خود سهام نصف دیگر کامل شود ولی الان در روز روشن حق مردم تضییع شده و نصف سهام مردم نیست و هیچ ارگانی نیز پاسخگو نیست لطفا بررسی بفرمائید . و نصف سهام مردم که به ناحق و بدون اطلاع رسانی دقیق تصرف گردیده هم برگردانده شود یا راهی برای مردم بگذارند تا مالکیت تمام یک میلیون را داشته باشند . در ضمن در سامنه سهام عدالت هم دارایی قابل مشاهده نیست به بهانه اینکه شماره موبایل در سایت خصوصی سازی مطابق ندارد در حالی که شماره کاملا درست هست و تغییر هم دادیم باز هم درست است اما هیچ گونه پیامکی نمی آید .
    • بهنام IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
      0 0
      برای اصلاح شماره تلفن وارد آدرس زیر شوید : panel.sahamedalat.ir سپس مراحل خواسته شده از طریق سامانه را ادامه دهید. بعد از تغییر دادن شماره تلفن ظرف 48 ساعت نتیجه به شما اعلام می شود. من خودم هم همین مشکل را داشتم با این روش حل شد.
  • US ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    4 0
    مسولین محترم روی کاغذ ما یک میلیون داریم ولی در سایت 532 هزار تومانی هست. دلیلش را توضیح بدهید.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    به چه دلیل، یک خانواده (شامل زن و شوهر و 5 فرزند) تنها 5 سهم یک میلیونی گرفته اند؟ بعبارتی هرکدام حدود 700 هزار تومان. ولی همیشه می گویند ما به هر نفر یک میلیون سهام عدالت داده ایم. یک مسئول منصفی بیاید بجای جواب دادن- اصلاح کند و حقوق مردم را برگرداند. اینها همه سیاستهای ضد چمعیتی دولت می باشد.
  • طاهره رضا ی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    برگه سهام من یگ ملیونی بوده برا ازاد سازی که رفتم گفتند ارزش سهام شما ۴۱۳هزار تومنه سهام من از کمیته امداد کرفتم لطفا علتشرو بگید با تشکر
  • سعید اسدیفر IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    2 0
    با سلام من یک جانباز وآزاده هستم برگه سهام عدالت که به من دادند یک میلیون تومان است ولی ارزش آن را به 492000تومان تقلیل داده اند؟!! مگر رهبر معظم انقلاب نفرمودند که به برگه سهام عدالت بهزیستی کمیته امام وایثار گران دخالت نکنید هر چه در دست دارند همان مبلغ باشد.پس چرا این چنین خیلی راحت حق مردم را ضایع می کنند؟صد رحمت به شرکرتهای سایپا وایران خود روکه روز روشن مردم را غارت می کنند.لطفاًٰ بررسی فرمائید به کجا شکایت کنم .
  • حامد IR ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 1
    برگه سهامه من یک میلیون تومانی هستش ولی امروز رفتم کافینت به من میکه سهامه شما۴۴۵هزارتومانی نه یک ملیونی مکه میشه ۵۰۰هزاری نه این سهام ۵۵۵هزارتومانش کجارفته یعنی سرکاری بود فقط میخواستین مردمو سرگرم کنین یکی جوابمومیده انشاالاه
  • لنا IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    2 0
    لطفا اگه راه داره اعلام کنن ما هم یک میلیونی بشیم ،اسمش سهام عدالته دیگه...
  • لنا IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    ضرر وگرونی واسه هممونه خدا کنه یه راهکار بدن همه سهامشون یک میلیونی بشه...
  • علی ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 0
    برگه عضویت سهام عدالت پدرم و من ثبت در سال 85 و صدور در سال 87 هریک به ارزش 1 میلیون تومان بود و در سال 1400 اعلام شد آنهایی که سهام 1میلیونی داشته اند اعتبار 14 میلیون تومانی دارند درحالیکه برای ما اعتبار 7 میلیونی محاسبه شده از کجا پیگیری کنم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس