کد خبر 1083369
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

به گزارش مشرق، سید یاسر جبراییلی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به اتفاقات انتخابات سال ۸۸ نوشت: ‏میرحسین موسوی دو روز قبل از انتخابات ۸۸ در مصاحبه با تایم: "تظاهرات خیابانی ماهیت ساختار قدرت در ایران را تغییر خواهد داد.(شکست بخورید چه میشود؟) تغییر آغاز شده و تنها بخشی از این تغییر، پیروزی در انتخابات است. عقب‌نشینی در کار نیست". انتخابات بهانه بود، اصل نظام نشانه بود..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عباس IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    34 1
    عجب ادم پست فطرتی است
    • Amit IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      به امیرکبیر و مصدق و امثالهم هم می‌گفتند پست فطرت و خائن.... جامعه نخبه کشی
  • سرباز IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    بعد یه عده میان میگن اینا اوایل انقلابی بودن بعد منحرف شدن ذات آدما عوض نمیشه نفوئ از قبل انقلاب شروع شده بود کوچیکشون کشمیری دبیر شورای امنیت بود حالا ببین بزرگشون کی بوده که اینو قربونی کردن و سال 88 هم موسوی رو قربونی کردن در رده های بالای حکومت هم این نفوذی ها هنوز هستند خدا یاور رهبرمان باشد مشرق خیلی وقته پیامای ما رو نمیذاریا
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    جنگل جمل !
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    الان دیگه یقین پیدا کردم که میر حسین قبل از انتخابات خیال های شومی بر علیه مملکت و ملت داشته .البته شش ماه یا حتی بیشتر قبل از انتخابات ، خودش و دوستانش کمیته صیانت از آراء تشکیل داده بود که رهبری به اونها معترض میشه و میگه اینکارها برای چیه ؟ مگه قراره چه اتفاقی بیفته که شما چنین بدعتی رو آغاز کردید! متاسفم که هیچگاه محاکمه علنی این فرد و زنش و کروبی برگزار نشد تا فرصت پیدا کنند برای مظلوم نمایی. متاسفم که بعضی جاها نظام تصمیمات غلطی می گیره .به فرض از تبعات اجتماعی این محاکمه نگران هستید ؟ نگرانید جامعه موقتا کمی ملتهب بشه ؟ نگرانید بی بی سی شانتاژ بکنه ؟ خب بابا این که شبهات ملت رو برطرف کنید مهمتر نیست؟ اگه دنبال آگاه شدن ملت هستید و آگاهی ملت مهمترین سد دفاعی محکم بر علیه دشمنان داخلی و خارجی هست ، برگزار نکردن محاکمه علنی این افراد که خسارتهای بسیار بزرگی به منافع ملی زدند و فقر امروز ما ، ماحصل نامه نگاری این بیشرفها به آمریکاییهاست که (ایران رو تحریم کنید) خب بگذارید ملت ذات اینها رو دقیقتر بشناسند و بدونند که چقدر مورد تساهل و تسامح قرار گرفتند. از یک طرف شاهدیم که کارگری برای یک دلنوشته ساده و اعتراض به گرانی و تورم در وبلاگش به قتل میرسه و از طرف دیگر می بینیم نابودگرهای واقعی که قصد نابودی مملکت رو داشتند ، مورد ارفاق قرار می گیرند. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      0 0
      عزیز اینا میگن که سال ۸۸ نظام ۱۱ میلیون تقلب کرده! چون احمدی ۲۴م بود و این ۱۳م . بعد حالا یه سئوال . سال ۹۶ روحانی فقط ۳۰۰ هزار رای بیشتر از نصف آرای ماخوذه آورد. نظامی که ۱۱م رای جعل کنه آیا نمیتونه ۳۰۰ هزار رای جعل کنه و از بین ببره تا انتخابات بره دور دوم و روحانی رییس جمهور نشه؟؟؟ یا سال ۹۶ ؛ اینبار روحانی ۲۳م و رئیسی اگه استباه نکنم ۱۶م . حالا همون نظامی که ۱۱م رای تقلب کرد آیا نمیتونه ۷م رای جعل کنه تا رئیسی که میگفتن گزینه رهبری و نظامه بیاد رییس جمهور شه ؟؟؟ فکر کن. معلومه سال ۸۸ امثال خاتمی و هاشمی و کروبی و موسوی میخاستن براندازی کنن.
  • مرصاد IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    موسوی ، از عمال آن فرماندهی بود ، که برای محدود کردن اختیارات رهبری و شورایی کردن آن ، برنامه داشت ! می دانید که چه کسی را می گویم ؟!
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      0 0
      مرحوم مغروق استخر فرح
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    اصلاح طلبان در سال 88 نظریه ی ائتلاف سفید ریچارد هاس رو پیاده کردند. دشمنی اصلاحات نه با نظام که با موجودیت ایران است.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 1
    میرحسین و کروبی به کشور خیانت کردند و به جبهه دشمن پیوستند. اما خویشتنداری و درایت رهبری و شرایط خاص جامعه باعث شد که به اعدام محکوم نشوند وگرنه شایسته اعدام بودند.
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    3 0
    چرا فرصت مظلوم نمایی بهش دادید که بگه من دادگاه میخوام.
    • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
      0 0
      آزادشون کنن ماهایی که تو فتنه عزیز از دست دادیم یا زندگیمون به آتیش کشیده شد یا جوونیمون سوخت دخلشونو میاریم.
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    0 0
    شهید امیر کبیر جان خودش را برای ایران وایرانیان داددولت مصدق هم بوسیله تسلیم پذیران جیره خوار اجنبی سرنگون گردید در انزمان هم جیره خوران اجنبی باعث گردیدند که دولت قانونی مشروطه بفنا برود کسانیکه هم از توبره میخورند هم از اخور ...امروز هم اگر فتنه ۸۸ بوسیله جریان انقلابی مدیریت نشده بود شاهد لیبیزاسیون شدن ایران بوسیله جناب میر حسین بودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس