ایران خودرو

مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله ایران خودرو از بین ۱.۵ میلیون نفر متقاضی انجام شد.

به گزارش مشرق، در مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ۴۵ هزار دستگاه خودرو با موعد تحویل حداکثر ۱۲ ماهه به متقاضیان عرضه شده است. یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این پیش فروش، برای خرید خودرو ثبت نام انجام داده اند.

بیشتر بخوانید:

برنامه ایران‌خودرو برای تکرار فروش فوق‌العاده

برندگان از ساعت ۱۰ صبح فردا ۲۵ خرداد تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۸ خرداد برای واریز مبلغ پیش پرداخت خودرو فرصت دارند و اگر در این مدت موفق به پرداخت نشوند، افراد رزرو جایگزین آنها خواهند شد. برندگان با هر کدام از کارت های بانکی که به نام خودشان باشد، امکان واریز مبلغ خودرو را دارند.

* برای هر خودرو چند نفر ثبت‌نام کردند؟

در این فروش، ۱۶۴ هزار و ۵۳۹ نفر برای خرید پژو ۴۰۵ مدل SLX ثبت نام کرده اند اما ظرفیت تعیین شده برای عرضه این خودرو ۳ هزار و ۲۰۰ دستگاه است و ۶۴۰ نفر نیز به عنوان رزرو تعیین می شوند که در صورت عدم واریز مبلغ پیش پرداخت تعیین شده از سوی برندگان اصلی قرعه کشی، جایگزین آنها خواهند شد. به این ترتیب به هر ۴۲ نفر یک خودرو اختصاص خواهد یافت.

موعد تحویل این خودرو آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند ۹۹ تعیین شده است.

برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۱۴۰ هزار و ۶۲۰ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۶ هزار و ۴۵۰ نفر تعیین شده است. برای پژو ۲۰۶ مدل SD نیز۲ هزار و ۸۶۰ دستگاه ظرفیت و ۵۷۲ نفر نیز رزرو تعیین شده است. در مورد این خودرو به هر ۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان، یک خودرو تعلق می گیرد. 

پژو پارس TU۵ نیز ۳۱۸ هزار و ۲۷۸ نفر متقاضی خرید داشت که در نهایت ۸ هزار و ۱۸۰ نفر موفق به خرید آن می شوند. ظرفیت رزرو برای این خودرو هزار و ۶۳۶ دستگاه است.

برای پژو پارس XU۷ نیز ۸۶ هزار و ۵۴۳ نفر ثبت نام کردند اما ظرفیت این خودرو ۳۰۰ دستگاه و ظرفیت رزرو آن نیز ۶۰ دستگاه تعیین شده است.

برای پژو ۲۰۷ دنده دستی ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ نفر ثبت نام کردند که ظرفیت عرضه این خودرو ۸ هزار و ۷۵۰ و ظرفیت رزرو آن هزار و ۷۵۰ دستگاه است.

برای رانا پلاس ۴۴ هزار و ۷۲۵ نفر ثبت نام صورت گرفته که ظرفیت این خودرو ۵ هزار و ۹۰ دستگاه و ظرفیت رزرو نیز هزار و ۱۸ دستگاه تعیین شده است.

در عین حال ۳۴ هزار و ۷۶۹ نفر برای پیش خرید سمند EF۷ ثبت نام کردند در حالی که ظرفیت عرضه این خودرو ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه و ظرفیت رزرو آن ۴۲۰ دستگاه در نظر گرفته شده است.

برای سمند ال ایکس نیز ۳۳ هزار و ۷۱۰ مورد ثبت نام صورت گرفته اما ظرفیت فروش این خودرو هزار و ۲۰۰ دستگاه و ظرفیت رزرو آن ۲۴۰ دستگاه است. برای سمند سورن هم ۵۲ هزار و ۹۰۱ نفر ثبت نام کردند که ظرفیت عرضه این خودرو ۲ هزار و ۲۲۰ دستگاه و ظرفیت رزرو آن ۴۴۴ دستگاه است.

همچنین برای دنا ۳۵ هزار و ۵۹۱ نفر ثبت نام کردند اما ظرفیت تعیین شده برای این خودرو ۹۵۰ دستگاه و ظرفیت رزرو نیز ۱۹۰ دستگاه است. به این ترتیب به هر ۳۱ نفر، یک خودرو تعلق می گیرد. برای دنا پلاس نیز ۳۳۳ هزار و ۵۲۹ نفر ثبت نام کردند در حالی که ظرفیت فروش این خودرو ۳ هزار و ۷۰۰ دستگاه و ظرفیت رزرو آن ۷۴۰ دستگاه تعیین شده است.

* ۹ هزار نفر به عنوان رزرو مشخص شدند

کشاورز، مدیر فرآیندها و سیستم های ایران خودرو در مراسم قرعه کشی امروز اظهار داشت: در پیش فروش محصولات ایران خودرو، یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۵۵۷ نفر موفق به ثبت نام شدند که از بین آنها، ۱۶ هزار و ۵۰۸ نفر در پیش فروش سایپا نیز شرکت کرده بودند و ۹۷ هزار و ۴۰۵ نفر دارای پلاک فعال بودند که پس از پالایش های صورت گرفته، در نهایت یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۲۹۶ نفر حائز شرایط حضور در قرعه کشی بودند.

وی با بیان اینکه که از این میان، ۴۵ هزار نفر شناسایی و خودروهای خود را در بازه زمانی ۴ تا ۱۲ ماهه بر اساس انتخاب انجام شده، تحویل خواهند گرفت، افزود: ۲۰ درصد از این افراد معادل ۹ هزار نفر به عنوان افراد رزرو مشخص خواهند شد که در صورت عدم واریز مبلغ پیش پرداخت از سوی برندگان اصلی، جایگزین آنها می شوند.

قرار است اسامی برندگان پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو ساعت ۱۶ امروز اعلام‌ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    11 2
    خاک بر سر صنعت ایران که واسه تولیدات آشغالش باید یک سال صبر کنی و قرعه کشی هم بشه واقعا متاسفم برای ایران
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    10 0
    احتمال گرفتن کرونا در حال حاضر خیلی بیشتر از احتمال گرفتن خودرو هست
  • علی محمدی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    8 1
    بسیار عجیب هست هیچکس رو ندیدم برنده شده باشه تا حالا من هم با چند کد ملی نوشتم ولی برنده نشدم سوالات بسیاری در ذهن مردم هست...
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    روز ثبت نام خبری از دنا پلاس نبود. الان چطوری توی این فهرسته؟
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    0 0
    کاش میشه به خودرو ساز سومی که سهام مردمی داره رو وارد این عرصه کرد تا این دو شرکت بفهمند چه کردن با ما مردم بجای مشغول کردن ما مردم به قرعه کشی برید حجم تولیداتشون و رو زیاد کنن
  • ولی اله IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    با انحصاری که وجود داره 80میلیون نفر گروگان کمتر از یک میلیون نفر نون خوران صنعت خودرو ما هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس