کد خبر 1082638
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵
تامین اجتماعی نمایه

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص افزایش سنوات بازنشستگان گفت: خوش بین هستیم هفته آینده این موضوع انجام شود.

به گزارش مشرق، مصطفی سالاری امشب در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان مرکزی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص سفر یک روزه به استان مرکزی اظهار کرد: امروز در نشست‌های متعدد با اصناف و تشکل‌ها موضوعات مختلفی مطرح  شد، مواردی که مورد تاکید استاندار بود تصمیم گیری و برخی موارد نیاز به مطرح شدن در شوراهای مربوطه را دارد که در اسرع وقت مطرح و پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: برخی از پروژه‌های سازمان خصوصا در حوزه درمانی رفاهی که شامل کلینیک اراک و تکمیل طرح رفاهی ورزشی در اراک است، نیاز به مساعدت‌هایی دارد که تزریق منابع مالی در کوتاه‌ترین ممکن انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نحوه دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی مسکن بازنشستگان

توضیح دفتر ربیعی درباره حداقل حقوق بازنشستگان

سالاری اظهار کرد: با تکمیل کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) ۲۵ تخت درمانی به بیمارستان اضافه خواهد شود که در سال جاری تکمیل می‌شود، بر این اساس تزریق منابع مالی و تجهیز کلینیک که منابع مالی مستقل نیاز دارد در دستور کار قرار می‌گیرد که در سال جاری تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: در رابطه با تکمیل کلینیک و مجتمع رفاهی ورزشی اراک همکاری و مساعدت لازم در نظر گرفته خواهد شد.

تمدید دفترچه‌ها با استعلام از طریق گوشی همراه و کامپیوتر 

وی تصریح کرد: برای تمدید دفترچه‌ها نیاز بود مراجعه حضوری انجام شود که این روند حذف شد، با ۶ شیوه برای استعلام از طریق گوشی همراه و کامپیوتر امکان پذیر است، برای تمدید اعتبار نیز می‌توان به مراکز درمانی مراجعه و نیاز به حضور در کارگزاری و شعب برای تمدید اعتبار نیست.

خوش بین هستیم هفته آینده افزایش سنوات بازنشستگان انجام شود

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص افزایش سنوات بازنشستگان گفت: خوش بین هستیم هفته آینده این موضوع انجام شود، نکته مهم این است منتظر شورای عالی کار در خصوص دستمزد کارگران که به نوعی مبنا برای افزایش حقوق بازنشستگان محسوب می‌شود بودیم که تصمیم گیری چند روز قبل انجام شد و بر این اساس پیشنهادها تهیه شد که باید به تصویب هیأت دولت برسد و بعد از تصویب که احتمالا حقوق ماه آینده بازنشستگان را شامل و تفاوت حقوق خرداد ماه نیز پرداخت خواهد شد.

 بخشی از مطالبات سازمان از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی پرداخت می‌شود

وی در رابطه با متناسب سازی عنوان کرد: توافق اولیه با دولت شده است که بخشی از مطالبات سازمان از طریق واگذاری سهام شرکت‌های دولتی معادل حداکثر ۵۰ هزار میلیارد تومان و در هر شرکت حداکثر ۴۰ درصد به سازمان داده شود و هزینه سالانه که حدود ۱۳ تا ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود تامین اعتبار شود.

سالاری اظهار کرد: تا پایان مهرماه نیز دولت به پرداخت بیمه بیکاری مازاد کمک خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • غضفر DE ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    3 0
    سالاری وامثال ا این اقا حسن اقای کلید ساز زیاد داره همه اینها وعده سره خرمن میدهند تا زمانی ربیعی زنده هست حقوق کارگر حقوق نیست
  • موسی4 IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    1 0
    سلام با این افزایش حقوق دردی از ما دوا نمیشه تازه 3ماه هم طلب کاریم تکلیف اون چی میشه یکی به این اقایان بگه خودتون با این حقوق میتونید پول کتاب ودفتر وکرایه خانه ومخارج اب وبرق وگاز وتلفن وخورد وخوراک را داد
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    1 0
    حالا این رقم ها چه گرهی باز میکند که هی میگی خوشبین هستم .باید از این ارقام با توجه به تورم خجالت بکشید
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    از 250 هزار میلیارد تومان طلب فقط 50 هزار میلیاردش رو می گیرید؟
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
    0 0
    خدایا این یک سال هرچه سریعتر تمامش کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس