کد خبر 1082541
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
دلار نمایه

امروز در بازار ارز تهران، هر دلار آمریکا به قیمت ۱۷۷۳۰ تومان عرضه شد و سکه طرح جدید با افزایش قیمت ۵۸ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۷ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان فروخته شد.

به گزارش مشرق، امروز در بازار تهران سکه بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۷ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان و سکه طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان عرضه شد.

سکه طرح جدید امروز با افزایش قیمت ۵۸ هزار تومانی و سکه طرح قدیم با افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

جدول/ سکه و ارز دوباره پرواز کردند!

امروز نیم سکه با قیمت ۳ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان، ربع سکه با قیمت ۲ میلیون و ۷۳ هزار تومان و سکه گرمی به قیمت یک میلیون و ۷۰ هزار تومان عرضه شد؛ قیمت نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت‌.

امروز همچنین در بازار جهانی هر اونس طلا به قیمت ۱۷۲۷ دلار و ۷۹ سنت فروخته شد که نسبت به دیروز ۶ دلار و ۸۷ سنت کاهش قیمت داشت؛ امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۴۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۸۰۰ تومان رشد قیمتی داشته است.

امروز در بازار ارز تهران، هر دلار آمریکا به قیمت ۱۷ هزار و ۷۳۰ تومان، یورو به قیمت ۱۹ هزار و ۶۶۶ تومان، درهم به قیمت ۴۷۷۹ تومان و پوند انگلیس به قیمت ۲۱ هزار و ۴۸۸ تومان عرضه شد؛ روز گذشته دلار ۱۷‌۴۲۰ تومان‌، یورو ۱۹‌۲۴۵ تومان و درهم ۴‌۷۶۵ تومان قیمت‌گذاری شده بود.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    3 0
    علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس