کرونا نمایه

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان و شرکت در مراسمات و اجتماعات از جمله شرکت در عروسی و میهمانی عامل و منشأ ابتلای ۱۲۷ نفر استان بوده است.

به گزارش مشرق، فاطمه نوروزیان امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: یکی از شایع‌ترین الگوهای اخیر ابتلا به کرونا در استان حضور در اماکن تجمعی همچون مجتمع های تجاری ،ادارات و شرکت در گردهمایی‌ها بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، مراسم‌هایی همچون عزا، عروسی و میهمانی از جمله‌ این موارد است.

بیشتر بخوانید:

سومین شهید مدافع سلامت بیمارستان بقیه‌الله +عکس

وی با اشاره به دو نمونه‌ از این خوشه‌های ابتلا پرشمار در هرمزگان در روزهای اخیر، عنوان کرد: در یکی از این موارد در یکی از شهرهای استان ۵۴نفر درپی حضور در یک مراسم عروسی و مبتلا بودن عروس، به کرونا مبتلا شده‌اند و حال برخی از آنها نیز مطلوب نیست.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: در یک مورد دیگر هم ۷۳نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال حضور در یک میهمانی ساده مبتلا شده‌اند و در این مورد افراد پس از میهمانی نیز ارتباطات خانوادگی خود را ادامه دادند و دامنه‌ی شیوع به کارکنان دو اداره نیز گسترش یافته است.

 در ۳ روز اخیر نتیجه تست بیش از ۱۰۰۰ نفر در هرمزگان مثبت اعلام شده است و ۱۴ نفر نیز در پی ابتلای به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    0 4
    سلام چطور فقط کرونا در عروسی ها منتقل میشه و در عزاداری ها و ختم ها نه. فکر کنم کرونا اومده کمک دولت تا جوونا نتونند ازدواج کنند.
  • Bndboy IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    0 1
    همزمان با اوج گیری دوباره کرونا در جنوب کشور شاهد برگزاری مراسمات ختم و عروسیهای مجلل تر و شلوغ تر هستیم ، مقصر دولته که وام ازدواج رو برد بالا ، اکثر جوونای جنوبی هم فقط این ذهنیت رو دارن که وام ازدواج باید برای عروسی هزینه بشه و صفر بشه حالا با هر روشی که شده
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    2 0
    عقل که نباشه جان در عذابه
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 0
    کسانیکه تو عروسی و عزا کرونا میگیرن باید از دریافت خدمات درمانی مجانی محروم بشه و هزینه درمان ازشون گرفته بشه
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
    1 0
    بعد میندازن گردن شهرستانی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس