کد خبر 1082048
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
تونالی در یک قدمی اینتر

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال برشا تا پیوستن به اینتر فاصله چندانی ندارد.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ باشگاه اینتر در مسیر تکمیل فرایند به خدمت گرفتن ساندور تونالی از برشا است. طبق ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار این شبکه تلویزیونی، دو باشگاه اینتر و برشا در آستانه توافق نهایی برای عملی کردن این انتقال هستند، این در حالی است که این هافبک ایتالیایی هم ترجیح می‌دهد فوتبالش را در اینتر دنبال کند.  

بیشتر بخوانید:

رقابت اینتر و یووه برای پیرلو جدید

«اسکای اسپورت» مدعی شد؛ این انتقال در ازای 30 میلیون یورو به علاوه پاداش‌هایی که بسته به عملکرد تونالی 20 ساله خواهد داشت، عملی می‌شود. آنتونیو کونته علاقه‌ زیادی به اضافه شدن ستاره خط میانی برشا به ترکیب تیم تحت‌هدایتش دارد و روی استفاده از این ملی‌پوش ایتالیایی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

برشا پیش از این برای فروش ساندرو، 50 میلیون یورو می‌خواست اما حالا به نظر می‌رسد اینتر با رقمی در حدود 30 میلیون یورو در آستانه به خدمت گرفتن این بازیکن است. باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، فیورنتینا، بارسلونا، ناپولی و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعیت تونالی را زیرنظر دارند.

ساندرو تونالی که از سال 2012 عضو باشگاه برشاست و در سال 2017 به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، با بازی‌های درخشانش در این تیم موفق شد در سن 19 سالگی هم به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شود.

این هافبک ایتالیایی که تا پایان ماه ژوئن 2021 تحت قرارداد برشاست، در فصل جاری در 34 بازی برای برشا به میدان رفته و آمار 3 گل‌زده و 7 پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس