کد خبر 1082003
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
۱۱۰ فینال لالیگا

رئال مادرید و بارسلونا در یازده هفته باقی مانده لالیگا برای قهرمانی تلاش خواهند کرد اما تیم‌های دیگر هم چالش های خود را خواهند داشت.

به گزارش مشرق، ۲۰ تیم لالیگا با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا در بخش پایانی رقابت‌ها بازی‌های جذابی را در ورزشگاه های بدون تماشاگر به نمایش بگذارند. بازیکنان و سرمربیان آماده هستند تا با یازده هفته باقی مانده روبرو شوند، یازده هفته‌ای که یازده فینال برای رسیدن به اهدافشان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مسی سرانجام به خانه بازگشت +عکس

از تلاش برای بقا تا کسب سهمیه لیگ قهرمانان در کنار رقابت نزدیک بارسلونا و رئال مادرید برای فتح لالیگا در این یازده هفته دیده خواهد شد. دو تیم بزرگ اسپانیا بازی های سختی را پیش رو خواهند داشت. شاگردان کیکه ستین باید در نوکمپ میزبان اتلتیکومادرید باشند و در سانچس پیسخوان با سویا بازی خواهند کرد.

مادرید زین الدین زیدان باید با والنسیا و رئال سوسیداد بازی کند. سفیدپوشان در هفته سی و سوم همچنین در انتظار ختافه خواهند بود که این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را دارد. تیم آبی پوش (رتبه پنجم)، سویا (سوم)، رئال سوسیداد (چهارم)، اتلتیکو (ششم) و والنسیا (هفتم) تنها با پنج امتیاز اختلاف برای کسب دو سهمیه لیگ قهرمانان تلاش می کنند. در چنین رقابت نزدیکی دیدار ختافه با رئال سوسیداد انجام خواهد شد. همچنین ختافه برابر اتلتیکو قرار می گیرد و سوسیداد میزبان سویا خواهد بود.

در انتهای جدول اسپانیول (۲۰ امتیازی)، لگانس (۲۳) و مایورکا (۲۵ امتیازی) دیده می شوند.  از طرفی سلتایگو (۲۶ امتیاز)، ایبار (۲۷) و وایادولید (۲۹ امتیاز) خطر را احساس می کنند. اسپانیول برای نجات خود باید با حریفان مستقیمش بازی کند. این تیم به ترتیب به مصاف لگانس، ایبار و سلتاویگو خواهد رفت. درهر صورت برای همه تیم ها یازده فینال باقی مانده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس