کد خبر 1081908
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
قیس الخزعلی نمایه

جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد برای مقابله با سناریوهایی که به دنبال ایجاد درگیری داخلی در عراق است، تصمیم گرفته دفاتر خود را تا اطلاع ثانوی ببندد.

به گزارش مشرق، جنبش عصائب اهل الحق عراق اعلام کرد که شماری از دفاتر و مراکز خود را در چند استان این کشور تعطیل کرده و بسته است.

شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل این جنبش سه‌شنبه شب طی بیانیه‌ای با اعلام این خبر اعلام کرد که این دفاتر تا اطلاع ثانوی در استان‌های مرکزی و جنوبی تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

عصائب: کسانی که با آمریکا تعارف دارند نباید در مذاکره جایی داشته باشند

او در توییت خود در باره چرایی این تصمیم و اقدام عصائب اهل الحق عراق از وجود سناریوهایی خبر داد که به دنبال «حذف حضور ملی‌ مدافع حاکمیت عراق و مخالف حضور بیگانگان از میدان» هستند؛ به ویژه اینکه به گفته وی زمان مذاکرات با ایالات متحده آمریکا بر سر خروج نیروهایش از عراق نزدیک شده است.

دبیرکل عصائب تأکید کرد که این سناریوها می‌خواهد گروه‌های مقاومت عراق را به سمت خشونت، خونریزی با هدف ایجاد جنگ داخلی سوق دهند.

شیخ خزعلی گفت که با در نظر گرفتن همه این موارد تصمیم به بستن دفاتر خود در این استان‌ها گرفته است ولی نیروهای عصائب اهل الحق عراق به فعالیت‌های خود از قبیل ارائه خدمات به شهروندان عراقی به ویژه در شرایط کنونی ادامه خواهند داد.

طی نزدیک به نه ماه گذشته که عراق شاهد تظاهرات مردمی به وضعیت بد خدمات رسانی و معیشتی بود، شماری از تخریب‌گران در اقدامی پر ابهام و مشکوک، به دفاتر الحشد الشعبی و عصائب اهل الحق حمله کرده و آن‌ها را آتش زدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس