کد خبر 1081685
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
واکنش کریمی به حضورش در لیست مازاد استقلال!

محسن کریمی، مهاجم تیم استقلال گفت: تا به حال چیزی در مورد حضورم در لیست مازاد نشنیدم و این موضوع صحت ندارد چون می‌خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم.

به گزارش مشرق، محسن کریمی هافبک استقلال که به تازگی از بند مصدومیت خارج شده با اشاره به شرایط اخیر خودش و استقلال صحبت‌هایی مطرح کرد که می‌خوانید:

فعلا انفرادی تمرین می‌کنم
کریمی در ابتدا با اشاره به مصدومیتی که گریبانگیرش شده بود، اظهار داشت: مصدومیت من به تازگی تمام شده و توانستم این با هم از مانع مصدومیت عبور کنم. در حال حاضر به صورت انفرادی تمریناتم را پیش می‌برم تا شرایطم به لحاظ بدنی بهتر شود. هدفم این است که به زودی به تمرینات گروهی تیم اضافه شوم.

لیست مازاد؟ صحت ندارد
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود نامش وارد لیست مازاد استقلال شده و در پایان فصل به صورت قطعی از جمع آبی‌پوشان جدا می‌شود، افزود: لیست مازاد؟ صحت ندارد. من تا الان چنین چیزی را نشنیده‌ام و این موضوع درست نیست. می‌خواهم با قدرت به کارم در استقلال ادامه بدهم و همان‌طور که گفتم چنین مسائلی واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید:

استقلال در سه جام مدعی است

داشتن رقیب به پیشرفتم کمک می‌کند
کریمی درباره اینکه خط حمله استقلال عملکرد خوبی داشته است و او در صورت بازگشت به لیست اصلی تیم، کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت دارد، تصریح کرد: واقعا ما خط حمله خوبی داریم. قطعا تیم که خوب باشد، به پیشرفت بازیکنان هم کمک خواهد شد تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند. داشتن رقیب در فوتبال به پیشرفت فوتبالیست‌ها هم کمک می‌کند.

سلامتی بازیکنان از همه چیز مهم‌تر است
مهاجم تیم استقلال درباره ادامه مسابقات لیگ برتر هم عنوان کرد: به نظر من سلامتی بازیکنان در این شرایط از هر چیزی مهم‌تر است. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد به سلامتی بازیکنان و اعضای خانواده فوتبال آسیب نزند. همچنین دعا می‌کنم هموطنانم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ریسک ابتلا به بیماری کرونا را از خود دور کنند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس