کد خبر 1081589
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
نوازی: استقلال در سه جام مدعی است / سعادتمند می‌تواند استقلال را به روزهای اوج برگرداند

پیشکسوت استقلال با حمایت از عملکرد مدیرعامل جدید باشگاه معتقد است او می‌تواند این تیم را دوباره به روزهای اوج برگرداند.

به گزارش مشرق، محمد نوازی پیشکسوت استقلال تهران حضور احمد سعادتمند در سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال را موفقیت آمیز می‌داند و می‌گوید با اتحاد اعضای این باشگاه روزهای موفقی در انتظار آبی پوشان خواهد بود. گفتگوی نوازی را در ادامه می‌خوانید:

مدیریت احمد سعادتمند در باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟ 

ما در دو، سه سال گذشته همیشه در دقیقه 90، جدایی بازیکنان خارجی خوب تیم را داشتیم. از تیام و جپاروف گرفته تا پاتوسی یا شفر و حتی استراماچونی که در دو، سه سال اخیر با جدایی شان از تیم، فصل را به کام هواداران زهر کردند. آقای سعادتمند از زمانی که به باشگاه آمده سعی داشته که مشکلات را در تمامی سطوح برطرف کند. مطمئنا اگر تلاش درستی صورت بگیرد و شرایط مهیا باشد او می‌تواند استقلال را به روزهای اوج برگرداند.

به نظر شما سعادتمند می‌تواند در استقلال موفق شود؟

باید بگذارند سعادتمند کارش را بکند. او آمده تا کار کند. این را هم در این مدت ثابت کرده. من واقعاً هرچه می‌گویم مسائلی است که به چشم می‌بینم. اگر کسی یا کسانی که نمی‌خواهند استقلال پیشرفت کند، سعادتمند باید جلوی آن‌ها بایستد. البته در روزهای گذشته به خوبی شاهد بودیم که درباره برخی مسائل حرف زد. استقلالی‌ها باید همدل و یکصدا باشند. در گذشته دیدیم که چند دستگی مشکلات بزرگی را به وجود آورده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال هنوز بخت قهرمانی است

شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اینکه استقلال در حال حاضر دو زمین تمرین دارد بسیار خوب است. البته باید به شرایط زمین تمرین هم رسیدگی شود نه اینکه فقط بگوییم زمین تمرین داریم و آن را به امان خدا رها کنیم. فکر می‌کنم فرهاد مجیدی شرایط خوبی برای بازگرداندن استقلال به لیگ دارد. فقط امیدوارم مسابقات خیلی فشرده نباشد و بچه‌های تیم با آمادگی بدنی خوب به رقابت‌ها برگردند. پس از اینکه مدت طولانی بازیکنان از تمرینات گروهی دور بوده‌اند به نظرم زمان زیادی لازم داشتند تا بتوانند بیشتر هماهنگ شوند. اینکه لیگ برای چند روز دیگر هم به تعویق افتاده است می‌تواند نقطه عطفی در این باره باشد.

از نظر شما استقلال شانس قهرمانی دارد؟

صددرصد. استقلال 10 بازی و 30 امتیاز پیش رو دارد که اگر شرایط به همین آرامش و به همین خوبی پیش برود، قطعاً رقبایش امتیاز از دست می‌دهند. ضمن اینکه استقلال 4 بازی مستقیم با چهار حریف صدرنشین غیر از پرسپولیس دارد که می‌تواند مسابقات 6 امتیازی را به سود خود تمام کند و در پایان استقلال با بهترین نتیجه لیگ را به پایان می‌رساند. به غیر از لیگ استقلال لیگ قهرمانان آسیا و همینطور جام حذفی را دارد و می‌بینیم که در سه جام مدعی است.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا رهگذر IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    1 1
    خدا این :: رو ::رو از شما نگیره . یعنی اگه با 18 چرخ از روی سپاهان و پرسپولیس رد بشن شاید حرف شما درست باشه.در این حد اعتماد به نفس نوبره خداییش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس