کد خبر 1081654
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
پرونده احتکار خودروها در صورت سازمان‌یافته بودن در قوه‌قضائیه رسیدگی می‌شود

سخنگوی قوه‌قضائیه گفت: پرونده احتکار خودروها در صورت سازمان‌یافته بودن در قوه‌قضائیه رسیدگی می‌شود.

به گزارش مشرق، غلاحمسین اسماعیلی درباره گرانی خودرو اظهار کرد: واقعا بازار خودرو وضع نامناسبی پیدا کرد. ابتدا از سازمان بازرسی بابت ورود موثر برای نقش‌آفرینی مجدد شورای رقابت تشکر می‌کنم که این مداخله باعث شد هم دولت نقش‌آفرینی شورای رقابت را بپذیرد که در گام اول منجر به کاهش نسبی قیمت‌ها شد و از دستاوردهای قوه قضائیه بود. همچنین از ورود این سازمان به خواست کارگران به بازنگری حقوق آنها و بحث تحقق خواسته‌های جامعه پرستاری باید تقدیر کرد.

وی ادامه داد: در مورد خودروسازان غیر از پرونده‌های سابق پرونده جدیدی نداریم اما درباره انبارها و احتکار خودروها، نیروی انتظامی اقداماتی را انجام داده است که بخشی از آن در صلاحیت تعزیرات حکومتی است و اگر به سازمان‌یافته بودن این احتکارها برسیم، رسیدگی در قوه‌قضائیه بررسی خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بدهکار ولایت IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
    2 0
    به فرموده امام خامنه ای مدظله العالی: «از جمله‌ مهمترین کارها، مبارزه‌ با فساد است. مبارزه‌ با فساد، یک جنبه‌ اخلاقی محض نیست؛ اداره‌ کشور متوقف به مبارزه‌ با فساد است. بنده دو سه سال پیش که آن نامه را درباره‌ مبارزه‌ با فساد به مسئولان کشور نوشتم، به دنبال یک کار طولانی و یک بررسی و مطالعه‌ وسیع و همه‌ جانبه بود. از هر طرف می‌رویم، می‌بینیم اگر با فساد مبارزه نشود، همه‌ کارها لنگ خواهد ماند.» فساد و احتکار سازمان یافته توسط ایرانخودرو و سایپا ایجاد شده تصاویر هوایی و ماهواره ای از پارکینگ هاشون بارها اومده بیرون ولی مثل اینکه قدرتی برای برخورد نیست هیچگونه تغییری در قیمت بازار ایجاد نشده آخه مرد مومن مگه درآمد یه خانواده متوسط ایرانی چقده که باید پژو از رده خارج تو بازار 120 میلیون بده این کجاش انصافه.میگن کم شده کم نسبت به چقد نسبت به قیمت کارخانه یا دست کاری دو سه میلیونی قیمت های سرسام اور 100 میلیون به بالا. مگه هرشب 30:20 از تو نمایندگی هاشون چند تایی نشون نمیدن معلوم نیست همین خرده فروش هایی که کشف میشن آخرش سرنوشتشون چی میشه. مشرق جان بچاپ لج نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس