کد خبر 1081582
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن: جدایی رادولوویچ قطعی نیست/ او باید به قراردادش پایبند باشد

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ضمن تکذیب خبر جدایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه می‌گوید رادولووویچ باید به قراردادش پایبند باشد.

به گزارش مشرق، بعد از اعلام سازمان لیگ، تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند تا آماده شروع مسابقات شوند. در این بین تمرینات تیم فوتبال ذوب‌آهن زیر نظر حسن استکی و محمد صلصالی، مربیان این تیم پیگیری می‌شود چون سرمربی آن‌ها یعنی میودراگ رادولوویچ هنوز به ایران برنگشته است.

بیشتر بخوانید:

ذوب‌آهن، بدون سرمربی؛ بدون آقا بالاسر!

چند روز قبل احمد جمشیدی، سخنگوی این باشگاه گفته بود رادولوویچ مشکل خروج از کشور دارد و به محض اینکه کشورش اجازه دهد او به ایران برمی‌گردد. دیروز (دوشنبه) جمشیدی گفت که رادولوویچ به آن‌ها اعلام کرده است که قصد بازگشت ندارد. البته سخنگوی ذوب‌آهن در ادامه گفته بود که حرف او برای باشگاه سندیت ندارد.

امروز(سه‌شنبه) در همین رابطه جواد محمدی، مدیرعامل این باشگاه اظهار کرد: جدایی رادولوویچ اصلا قطعی نیست.

او در پاسخ به این پرسش که آیا رادولوویچ به صورت شفاهی به باشگاه جدایی‌اش را اعلام کرده هم توضیح داد: خیر! ایشان با باشگاه قرارداد دارد. باشگاه تمام وظایف و تعهداتش را در قبال ایشان انجام داده و الان رادولوویچ است که باید پایبند به قرارداد باشد. ضمنا او موقع خروج از کشور تعهد کتبی مبنی بر پذیرش تمام مسئولیت‌ها داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس