آب پاکی رادولوویچ روی دست ذوبی‌ها؛ پولم را نداند و از لحاظ روحی و فیزیکی نمی‌توانم به ایران برگردم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد, از نظر روحی و فیزیکی قادر نیست به ایران برگردد.

به گزارش مشرق، میودراگ رادولوویچ، سرمربی اهل مونته نگرو تیم ذوب آهن اصفهان از روز 11 ماه مارس در شهر «پودگوریتسا» به سر می‌برد. او می‌گوید که از نظر روحی و فیزیکی قادر نیست به ایران برگردد.

رادولوویچ پس از دریافت دعوت‌نامه باشگاه ذوب آهن برای بازگشت به اصفهان گفت: آنها می‌خواهند که به ایران برگردم ولی شرایط به مراتب بدتر از زمانی است که ایران را ترک کردم.

سرمربی ذوب‌ آهن ادامه داد: من نمی‌خواهم به ایران برگردم چون اولاً هیچ پروازی برای ایران وجود ندارد. در درجه دوم، مقامات دولتی از مردم خواسته‌اند به کشورهایی که میزان زیادی موارد ابتلا به ویروس کرونا دارند، سفر نکنیم. من از نظر ذهنی به هیچ وجه نمی‌توانم در مورد زندگی خودم ریسک کنم. من با موافقت باشگاه، ایران را ترک کردم. 

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت همکاری رادولوویچ با ذوب‌آهن

رادو تصریح کرد: باشگاه از ماه مارس تاکنون به من مبلغی را که در قرارداد متعهد شده، پرداخت نکرده است و همین دلیل صرف نظر از شرایط بحرانی کرونا در ایران  به تنهایی کافی است تا به کارم ادامه ندهم. من شرایط را کاملا درک می‌کنم و پول برایم مهم نیست. به هیچ عنوان هم از باشگاه نمی‌خواهم که بدهی خود را به من پرداخت کند ولی توقع دارم دوستانه با هم قطع همکاری کنیم تا منافع طرفین حفظ شود. من 2 ماه بسیار خوب را در یکی از باشگاه بزرگ که فینالیست لیگ قهرمانان آسیا بوده، گذراندم. ما برای رقم زدن یک داستان خوب شروع به همکاری کردیم ولی بدون اینکه من یا باشگاه مقصر باشیم، همه چیز متوقف شد.

سرمربی ذوب‌ آهن گفت: من از رئیس اتحادیه فوتبال مونته نگرو و سایر مقامات مسئول در کشورم کمک خواستم تا مشکل من را حل کنند. امیدوارم به راهی دست پیدا کنیم که باشگاه شرایط مرا درک کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
    0 0
    عجب این اقا اینهمه طاقچه بالا میزاره بذارید بره پی کارش! اصفهانی ها خودشون مگه چه شونه؟ اصفهان باید برای همه مراکز ورزشی دنیا مربی تربیت کنه . وقتش رسیده مربی تیم شون هم یک اصفهانی ناب و زبده باشه! ورزش هنوز داره از درد وابستگی فنی و علمی به خارجی ها رنج میبره! این وابستگی با غیرت علمی و فنی باید برای همیشه حل و از میان برداشته بشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس