کد خبر 1081295
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
درخشان: پرداخت ۶ میلیون یورو به ویلموتس یک فاجعه تاریخی خواهد شد/ نهادهای بالاتر باید ورود کنند

حمید درخشان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد اگر فدراسیون فوتبال محکوم به پردخت شش میلیون یورو به مارک ویلموتس شود، فاجعه‌ای تاریخی رخ خواهد داد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و شکایتی که این مربی از فدراسیون انجام داده است، اظهار داشت: من در ابتدا یک سؤال می‌پرسم. آیا تا به حال با مسببان چنین قراردادهایی برخورد شده است؟ وقتی یک مجموعه یا یک رئیس چنین بار مالی سنگینی را به عنوان ضرر ایجاد می‌کنند، آیا نباید به اشتباه آنها رسیدگی کرد؟ متأسفانه ما در این سال‌ها افراد را بابت این اشتباهات توبیخ و مجازات نکرده‌ایم، برای همین است که وقتی به چنین مسئولان یا مدیرانی پست می‌دهند با سر قبول می‌کنند و حتی هزینه می‌کنند تا در مسندشان باقی بمانند، چون به خودشان می‌گویند هر اشتباهی مرتکب شوند کسی با آنها کاری ندارد.

بیشتر بخوانید:

قرارداد رازآلود ویلموتس؛ یک شاهکار تمام عیار!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: آیا مسئولان فدراسیون و آنهایی که این قرارداد را با ویلموتس بستند، کم‌تجربه یا بی‌تجربه بودند؟ ویلموتس تا همین جا هم بابت روزهایی که در ایران حضور داشته است، پول هنگفتی گرفته و ما باید در عقد قرارداد با این مربی از اشتباهاتی که قبلاً انجام داده بودیم، درس می‌گرفتیم. متأسفانه از این اشتباهات در رده باشگاهی و ملی زیاد داشته‌ایم.

وی درباره اینکه احتمال دارد فدراسیون محکوم به پرداخت شش میلیون یورو به ویلموتس شود، گفت: اگر فدراسیون فوتبال محکوم به پردخت شش میلیون یورو به مارک ویلموتس شود، یک فاجعه تاریخی رخ خواهد داد. این یک مبلغ بسیار بزرگ است و نمی‌توان به راحتی هضم کرد که چنین جریمه‌ای برای فدراسیون در نظر گرفته شود. من نمی‌دانم چه افرادی و چگونه این قرارداد را با ویلموتس امضا کردند، ولی قطعاً نهادهای بالاتر باید به این موضوع ورود کنند. ما قرار بود یک مربی ارزان‌تر و بهتر از کی‌روش بیاوریم، ولی چطور شد که مربی ارزان‌تر در نهایت گران تر از کی‌روش از آب درآمد؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس