کد خبر 1081218
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کورتوا: برای نبرد جهت کسب جام به اِزار نیاز داریم/ بازی نکردن در برنابئو به ضرر ما نخواهد بود

دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید که کهکشانی‌ها برای رقابت جهت کسب عناوین قهرمانی به ادن هازارد نیاز دارند.

به گزارش مشرق، تیبو کورتوا معتقد است؛ رئال مادرید برای بودن در کورس قهرمانی نیاز به ادن هازارد دارد، بازیکنی که این فصل به دلیل مصدومیت‌هایی که داشته تنها در 15 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته است. این هافبک 29 ساله که تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی به رئال مادرید پیوست، درست پیش از تعلیق بازی‌های لالیگا در نتیجه شیوع ویروس کرونا از ناحیه قوزک پا مصدوم شد و حالا پس از سه ماه دوری از میادین در آستانه بازگشت به مستطیل سبز است.

کورتوا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا دربار هم‌تیمی بلژیکی‌اش گفت: هازارد در وضعیت خوبی است. ریتمی که او دارد، همه ما را شگفت‌زده کرده است اما در مورد استفاده از او باید گام به گام پیش برویم. ما نمی‌توانیم از ادن انتظار داشته باشیم که بدون بازی کردن، در شرایط ایده‌آلی باشد. به اعتقاد من هازارد در فرم و شکل خوبی است و ما به او برای نبرد برای کسب جام نیاز داریم.

دروازه‌بان بلژیکی سفیدپوشان مادریدی همچنین درباره از سرگیری بازی‌های باقیمانده لالیگا نیز اظهار داشت: ما بی‌صبرانه منتظر شروع لالیگا و آغاز نبرد برای قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم. بازی بدون حضور تماشاگران هم متفاوت خواهد بود. بودن در جَوی که هواداران حتی هواداران حریف در بازی خارج از خانه ایجاد می‌کنند، فوق‌العاده است. اینباعث ترشح آدرنالین می‌شود و به شخصه کمک می‌کند مهار توپ‌های بیشتری داشته باشم. با این حال سعی می‌کنم بدون حضور تماشاگران هم از انگیزه لازم برخوردار باشم.

رئال مادرید که در حال حاضر با 2 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد، قرار است بازی‌های باقیمانده فصل جاری خود را در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو که در مجموعه تمرینی والدِبباس واقع شده، برگزار کند چون ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو در حال بازسازی است. کورتوا در این خصوص نیز اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم که بازی نکردن در برنابئو به ضرر ما باشد. بازی در ورزشگاهی که نام یک اسطوره روی آن است و بهترین بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود، باعث افتخار است. با توجه به تاریخ باشگاه جالب خواهد بود اگر در ورزشگاه دی‌استفانو موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شویم. تمرینات ما در این ورزشگاه به خوبی پیش رفته و من مشکلی بابت بازی در این ورزشگاه نمی‌بینم.

رئال مادرید با از سرگیری لالیگا، در تاریخ 14 ژوئن (25 خرداد) به مصاف ایبار خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس