قاسمپور: عاملان امضای قرارداد با ویلموتس باید مجازات شوند/ قوه قضاییه به این پرونده ورود کند

کارشناس فوتبال کشورمان ورود قوه قضاییه به پرونده امضای قرارداد مارک ویلموتس را ضروری دانست و بر برخورد با عوامل به ثمر نشستن این قرارداد تأکید کرد.

به گزارش مشرق،‌ ابراهیم قاسمپور درباره شروع مسابقات لیگ برتر و شرایط باشگاه‌ها اظهار داشت: به نظر من تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای شروع مسابقات لیگ برتر در این شرایط کار درستی نبوده و البته خیلی کارشناسی هم نیست. فوتبال یک ورزش فیزیکی و درگیرانه است و بازیکنان سایه به سایه و نفس به نفس با هم در ارتباط هستند. با این اوصاف چطور می‌توانیم وضعیت موجود را کنترل کنیم؟ آیا می‌توانیم مانع برخورد بازیکنان شویم؟

وی ادامه داد: من به شخصه مخالف برگزاری مسابقات لیگ برتر هستم، چون نمی‌توانیم موازین و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. جامعه ما با مشکلات خاص خودش روبه‌روست و فوتبال هم که همیشه با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. شیوع ویروس کرونا هم شرایط را سخت‌تر کرده است. اکثر باشگاه‌های ما دغدغه‌های مالی و کمبود بودجه دارند و در حال حاضر هم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هزینه‌های میلیاردی را پیش روی آنها قرار داده است. 

بیشتر بخوانید:

مرد بلژیکی در کمین ۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان!

کارشناس فوتبال کشورمان درباره اینکه چهار باشگاه مخالف برگزاری مسابقات به وزیر ورزش نامه زدند و حتی تهدید به کناره‌گیری از لیگ کردند، گفت: همیشه این کناره‌گیری‌ها در لحظات آخر عوض شده و تصمیمات دیگری اتخاذ می‌شود. یک تصمیمی گرفته شده و در حال حاضر هم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات برگزار شود. تمام تیم‌های مخالف هم نگران هزینه‌های‌شان هستند که چنین تصمیمی گرفتند. 

قاسمپور در پاسخ به این سؤال که «اگر تصمیم به لغو مسابقات لیگ گرفته شود، تکلیف قهرمان و سهمیه آسیا و تیم‌های سقوط‌کننده باید چطور مشخص شود؟»، خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا یک بحران نوظهور است و نمی‌توانیم بگوییم چه تصمیمی درست است یا نادرست یا اینکه بخواهیم کشورهای دیگر را برای تصمیم‌مان ملاک قرار دهیم. فوتبال ما تا به امروز با چنین شرایطی روبه‌رو نشده است و به نظر من باید در این باره‌ هم تصمیمی کارشناسی اخذ و همه جوانب در نظر گرفته شود. 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پرونده شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال گفت: من خیلی در جریان متن قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال قرار ندارم، ولی تا جایی که اطلاع دارم تاج در زمان بستن قرارداد با ویلموتس می‌گفت که رقم قرارداد این مربی از کی‌روش هم پایین‌تر است و جای تعجب دارد که الان به چنین شکلی با ویلموتس قرارداد بسته شده است. در حال حاضر هم باید حسابرسی صورت گیرد تا مشخص شود که از سوی چه کسی یا چه افرادی تخلف صورت گرفته است. قوه قضاییه باید ورود کند، به این پرونده رسیدگی کند و عاملان امضای قرارداد با ویلموتس هم باید مجازات شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    اصولا باید جلوی ریخت و پاش در ورزش به کلی گرفته شود. معنی ندارد یک باشگاه به یک مربی و بازیکنان صدها و میلیارد ها تومان پول بدهد. ان هم وقتی برخی نان شب ندارند. این خود یک مدل استعمار هست.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۰
    0 0
    ویلموتس شیطان بزرگی است اون مارمولک دست شیطان بزرگ را از پشت بسته قبلا به همه اخطار داده بودم که اون دنبال پول مفته وقتی کسی حرفامو گوش نکرد اهمیتی نداد اونم پررو شد برای همینم گفتم اون باید در ملا عام اعدام شود...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس