کد خبر 1080919
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
روحانی نمایه

رئیس‌جمهور تصریح کرد که رمضان عبدالله منشأ خدماتی ماندگار در تاریخ مبارزات فلسطین شد که همچون چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت خواهد بود.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید:

رمضان عبدالله که بود؟

بوسه سردار دل‌ها بر پیشانی شهید عبدالله+ عکس

متن پیام روحانی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ

(سوره توبه، آیه ۲۰)

ضایعه درگذشت مبارز راه آزادی و دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دکتر رمضان عبدالله، موجب تأثر و اندوه فراوان شد.

این مجاهد و اندیشمند وارسته و پرتلاش عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی، تمام عمر پربرکت خود را وقف حمایت و دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین نمود و منشأ خدماتی ماندگار در تاریخ مبارزات این کشور گردید که همچون چراغی فراروی نسل‌های آینده در عرصه جهاد و مقاومت خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به ملت شریف فلسطین، همرزمان و همه گروه‌های جهادی این کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدای فلسطین و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    روحانی: بسم‌الله الرحمن‌الرحیم ....الَّذِینَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْفائِزُونَ. خب قربونت تو که اینهمه آیه و حدیث بلدی چرا خودت عمل نمیکنی باور کن ضرر نمیکنی یکبار امتحان کن اگه بد دیدی اونوقت عمل نکن. قرآن که برای مردم نیست که برای من و شما هم هست بزرگوار . البته قرآن برای قسم خوردن هم هست. باور کن به ق....لااله الا الله آدم مجبور میشه قسم دروغ بخوره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس