کد خبر 1079788
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
نفتکش «فارست» پس از اتمام ماموریت در مسیر برگشت قرار دارد

ناوگان ۵ فروندی نفتکش‎‌های ایرانی که محموله سوختی را به ونزوئلا منتقل کرده بودند، یکی پس از دیگری در حال بازگشت از ماموریت خود هستند.

به گزارش مشرق، بنابراعلام نورنیوز، نفتکش «فارست» پس از اتمام ماموریت خود، هم اکنون در مسیر برگشت قرار دارد و در تاریخ ۱۲ ژوئن به «جبل الطارق» و سپس در ۱۷ ژوئن به پورت سعید و نهایتا روز ۲۷ ژوئن به آب‌های کشورمان خواهد رسید.

 ناوگان ۵ فروندی نفتکش‎‌های ایرانی که محموله سوختی را به ونزوئلا منتقل کرده بودند، یکی پس از دیگری در حال بازگشت از ماموریت خود هستند.

بیشتر بخوانید:

فیلم/ پایان ماموریت پنج نفتکش ایرانی به ونزوئلا

انجام ماموریت برای وطن +فیلم

خباثت جدید آمریکا با ۴ شرکت نفتی ونزوئلا

روایتی تصویری از نقش ونزوئلا در عملیات نفتکش‌های ایرانی

بنابر این گزارش؛ نفتکش «فارست» پس از اتمام ماموریت خود، هم اکنون در مسیر برگشت قرار دارد و در تاریخ ۱۲ ژوئن به «جبل الطارق» و سپس در ۱۷ ژوئن به پورت سعید و نهایتا روز ۲۷ ژوئن به آب‌های کشورمان خواهد رسید.

کشتی «فاکسون» نیز پس از تخلیه محموله و اتمام ماموریت خود، در لنگرگاه بندر «Puerto de Guaragoao» سوخت خود را دریافت و روز سوم ژوئن ساعت ۱۲:۰۰ حرکت خود را به سمت مقصد آغاز کرده است.

بر این اساس؛ تاریخ رسیدن این نفتکش به تنگه «جبل الطارق» روز ۱۴ ماه ژوئن خواهد بود. فاکسون سپس روز ۲۰ ژوئن به «پورت سعید» و نهایتا در روز ۲۹ ژوئن به آب‌های کشورمان وارد خواهد شد.

همچنین براساس محاسبات مبتنی بر سرعت متوسط این کشتی‌ها، نفتکش «فورچون» نیز ۱۳ ژوئن به جبل الطارق و سپس در ۱۹ ژوئن به پورت سعید و در روز ۲۹ ژوئن به آب‌های کشور ورود خواهد کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدرضا IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    نظرمن آمریکا هیچی نیست یک هیولاست هیولارا باید شکست همچنین که ایران با عظمت وقدرت آمریکارا روز به روز میشکند افتخار میکنم به ایران سربلند وبه مردان غیور وغیرتمند زنده باد ایران وایرانی آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس