نیروی دریایی ونزوئلا نفتکش ایرانی

حفاظت از نفتکش‌ها در برابر اقدامات تخریبی احتمالی در آب‌های بین المللی و اسکورت ناوگان ۵ فروندی نفتکش‌های ایرانی مواردی است که با کمک و همراهی کامل نیروهای نظامی ارتش ونزوئلا صورت پذیرفت.

به گزارش مشرق، عملیات بزرگ و غرورآفرین انتقال محموله سوختی ایران به ونزوئلا طی هفته‌های اخیر در صدر اخبار داخلی و بین المللی قرار داشت و عملا ناتوانی آمریکا در مواجهه با عزم و اراده ملت‌های آزاده و مستقل را به اثبات رساند.

در این فرآیند سخت و طاقت فرسا که به مدد رشادت سربازان وطن با موفقیتی مثال زدنی رو به اتمام است، حرف‌های ناگفته بسیاری وجود دارد که در زمان خود از سوی مسئولین مربوطه منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فرصت‌سوزی ایران در بازار ونزوئلا/ چرا صادرات ایران به ونزوئلا پس از برجام، صفر شد؟ +نمودار

«تحریم‌شکنی» ایران بیخ گوش واشنگتن

نکته حائز اهمیت در این رابطه هماهنگی کامل میان دو دولت‌ و نیروهای عمل کننده ایرانی و ونزوئلایی بود که با انسجام کامل نقش موثری در تکمیل مراحل این عملیات داشتند.  

موضوع حفاظت از نفتکش‌ها در برابر اقدامات تخریبی احتمالی در آب‌های بین المللی و نیز اسکورت ناوگان ۵ فروندی نفتکش‌های ایرانی در حوزه آب‌های سرزمینی ونزوئلا در کنار مانیتورینگ دقیق مسیر عبور نفتکش‌ها برای رسیدن به محل تخلیه و آماده سازی جهت بازگشت به ایران، از جمله مواردی است که با کمک و همراهی کامل نیروهای نظامی ارتش ونزوئلا صورت پذیرفت.

در زیر تصاویر اختصاصی «نورنیوز» از چگونگی حفاظت و مانیتورینگ زیرآبی نیروهای ویژه دریایی ونزوئلا از کشتی نفتکش Faxon مشاهده می‌شود که بیانگر هماهنگی و همکاری کامل میان دو کشور است.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    26 0
    تبارک الله شیرمردان
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    4 0
    نفت کش بزرگتر میفرستادید . این چیه
  • محمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    1 9
    درهمه دنیا باینکارمیگن تجارت اینهمه سروصداهمنمیکنن .هرروزدرکشورایی که مثل ایران وونزوئلاکه منزوی نیستن اینمعاملات معمول انجاممیشه
  • اصغر نایینی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۴
    11 0
    مرگ بر آمیریکا آمریکا هیچ غلطی نمتواند بکند امام ما پشتیبانمان خداست
  • یک ایرانی PL ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۵
    0 0
    آفرین بر مادرو با تمام نیروهایش وآفرین بر آیت الله خامنه ای باتمام نیروهایش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس