کد خبر 1078762
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
لوگوی استقلال

کانال اطلاع رسانی باشگاه استقلال، اصلاح مصاحبه احمد سعادتمند را که روز گذشته در جمع خبرنگاران مطرح شده بود از روی خروجی خود پاک کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته و بعد از ادعای امیررضا واعظ آشتیانی مبنی بر اینکه سعادتمند در انتصابات خود قبیله‌ای رفتار می‌کند، احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران به این موضوع واکنش نشان داد و سپس در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی در مورد وضعیت افرادی مثل روحی و خلف که در کنار وی حضور دارند سوال کرد که مدیرعامل استقلال پاسخ داد: این نفرات برای باشگاه استقلال زحمت کشیدند و ما هم از آنها تشکر می‌کنیم. قطعاً همکاری‌های این نفرات با استقلال ادامه خواهد داشت و من هم برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

کنار سعادتمند افرادی از مازندران هستند که رسمیت ندارند

انتخاب‌های سعادتمند قبیله‌ای و خطرناک است/ وزارت به انتخاب معاون و مدیر رسانه‌ای استقلال ورود کند

بعد از این صحبت‌ها برخی از رسانه‌ها عنوان کردند این نفرات دیگر در کنار مدیرعامل استقلال حضور ندارند اما دقایقی بعد کانال اطلاع رسانی استقلال با انتشار خبری با عنوان« اصلاحیه» اعلام کرد روحی و خلف به همکاری خود با این باشگاه ادامه می‌دهند و برخی رسانه‌ها از صحبت‌های وی سوء تعبیر کرده‌اند.

با این وجود و در شرایطی که صحبت‌های مطرح شده ثبت و ضبط می‌شود کانال اطلاع رسانی استقلال امروز در اقدامی عجیب این مطلب را از روی خروجی خود پاک کرد تا باز هم شائبه همکاری افراد متفرقه در کنار سعادتمند توسط خود باشگاه استقلال ایجاد شود.اگر به کانال اطلاع رسانی استقلال مراجعه شوید مطلب فوق وجود ندارد و  مشخص نیست در این زمینه چه مشکلاتی وجود دارد که مدیرعامل استقلال یک روز روی همکاری با نفرات مد نظر خود تاکید می‌کند و البته فردا اظهارات از روی رسانه این باشگاه حذف می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس