کد خبر 1078354
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
یحیی گل محمدی

سرپرست پرسپولیس در شرایطی روز گذشته از شائبه دار بودن چک به شهرخودرو خبر داده که این موضوع چیزی از دیون این باشگاه به مالک مشهدی کم نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، مهدی رسول‌پناه، سرپرست پرحاشیه و خبرساز پرسپولیس روز گذشته با جملاتی عجیب خبرنگاران حاضر در جلوی باشگاه و در نهایت هواداران تیمش را شوکه کرد. او در واکنش به موضوع مربوط به مطالبات باشگاه شهرخودرو از این باشگاه با اعلام این موضوع که چک‌ صادر شده شائبه دارد و آن را در مراجع قضایی دنبال خواهند کرد، معامله صورت گرفته بین طرفین را وارد فاز جدیدی کرد.

تکیه سرپرست پرسپولیس در این رابطه البته مربوط به چک دولتی صادر شده در این رابطه است. طبق قانون تجارت، چک‌های دولتی و ارگانی باید به روز باشند و ارائه آن به صورت مدت‌دار غیرقانونی محسوب می‌شود. موضوعی که در دوره مدیریت محمدحسن انصاریفرد به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس رعایت نشد و او با صدور این چک بعد از توافق با باشگاه شهرخودرو، رضایتنامه یحیی گل محمدی را دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید:

توضیح رسول‌پناه درمورد ایرادی که به قرارداد یحیی گرفت

با این حال موضوعی که باشگاه پرسپولیس به آن بی توجه است، توافق صورت گرفته با باشگاه شهرخودرو در زمینه صدور رضایتنامه یحیی گل محمدی برای سرمربیگری پرسپولیس است. طبق این توافق باشگاه پرسپولیس خود را مکلف دانسته در ازای پرداخت مبلغ توافق شده، رضایت شهرخودرو را دریافت کند. غیرقانونی بودن چک صادر شدن بخش دیگر ماجراست که مسلما آنها می‌توانند به مراجع ذیصلاح آن را ارجاع دهند و در این رابطه به دنبال برخورد قانونی با مدیری شوند که فارغ از قوانین این عمل را صورت داده است.

در نهایت اما به نظر می‌رسد پروسه ارجاع این پرونده به مراجع قضایی و اعلام شائبه دار بودن چک صادر شده برای رضایتنامه یحیی گل محمدی، چیزی جز همان ماجرای خرید زمان برای دستیابی به منابع مالی نباشد. اتفاقی که پیش از این نیز مدیران پرسپولیس در قبال پرونده روشن برانکو ایوانکوویچ با اعتراض به رای صادر شده و درخواست برای بررسی دوباره پرونده با علم به اینکه این موضوع حداقل زمانی یکماه را نصیب آنها خواهد کرد، صورت داده بودند.

مسلما مدیران پرسپولیس نیز که در پشت پرده این توافق با مدیران شهرخودرو برای جایگزینی یحیی گل محمدی به جای گابریل کالدرون قرار داشتند، از این موضوع که مبلغ توافق شده جز دیون باشگاه پرسپولیس خواهد بود و باید به دنبال فراهم آوردن منبع مالی آن باشند قرار دارند ولی در شرایط فعلی ترجیح داده‌اند در فضای شکل گرفته به دنبال این باشند که با تکیه بر موضوع چک دولتی و شائبه دار، کمی زمان بیشتر برای آن شکل دهند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس