رسول پناه

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهر خودرو، خود را متهد می‌داند ولی صورتجلسه تنظیم شده، طبق اساسنامه، ایراد شکلی داشت که از بازرسی کل

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه  در ارتباط با قرارداد با یحیی گل محمدی و دستیاران وی و تفاهمنامه با باشگاه شهرخودرو اظهار داشت: به نظر می‌رسد، از مساله ای که مطرح شد، برداشت دقیقی نشده است. قبل از هر چیز باید بر حسن نیت باشگاه شهرخودرو در نحوه و شرایط انتقال آقای یحیی گل محمدی و دستیاران ایشان به پرسپولیس تاکید کنم و از مدیریت باشگاه شهر خوردو هم کمال تشکر را داریم.

بیشتر بخوانید:

شائبه پول رضایتنامه گل‌محمدی چیست؟

وی ادامه داد: آنچه مورد اشاره ما بود، این است که در اساسنامه شرکت پرسپولیس نحوه تنظیم اسناد تعهدآور برای باشگاه، تعریف و مشخص شده است. توافق با باشگاه شهر خودرو جهت این انتقال، جزو چنین اسنادی است و طبق اساسنامه تعیین شده است که اسناد تعهدآور چگونه صادر می‌شود و به امضای چه کسانی می‌رسد.

رسول پناه تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس از باب ماهیت و کلیت توافق صورت گرفته با باشگاه شهرخودرو، خود را متعهد می‌داند ولی صورتجلسه تنظیم شده از نظر شکلی و امضاهای مندرج، ایراد وارد شده است.

رسول پناه خاطرنشان کرد: با توجه به این که صورتجلسه تنظیمی، از نظر شکلی و ذیحسابی باشگاه، دچار ایراد بود، در این ارتباط از سازمان بازرسی کل کشور، استعلام گرفته‌ایم.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس