کد خبر 1078208
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
تمرین استقلال

مدیر اسبق استقلال گفت: اخباری که از باشگاه به گوش می‌رسد مشخص است از داخل آن عده‌ای نمی‌خواهند سعادتمند یا هر مدیر دیگری که در اتاق مدیریت نشسته موفق باشد.

به گزارش مشرق، حسین فرزامی از مدیران اسبق باشگاه استقلال درباره وضعیت فعلی این مجموعه، شرایط بازگشت تیم‌ها به لیگ برتر و تعطیلی به شرط قهرمانی پرسپولیس با ما همکلام شد.

آقای فرزامی! شما موافق ادامه مسابقات لیگ هستید؟
به نظر من مسابقات لیگ برتر تنها در صورتی امکان ادامه دارد که هیچ خطری کسی را تهدید نکند. ظاهراً مسئولان برگزاری مسابقات قول همه جور محدودیت برای مراقبت از بازیکنان و مربیان تیم‌ها را ترتیب داده‌اند، اما همچنان می‌شنویم که برخی از بازیکنان و یا نزدیکان به تیم‌ها دچار بیماری کرونا شده‌اند. در این صورت کار تا حدود زیادی دشوار می‌شود.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
در واقع آینده مشخصی پیش رو نیست که بتوان قاطعانه نظر داد. الان در بین اعضای تیم استقلال هم نفراتی را داریم که بابت شرایط موجود نگران هستند.

ولی ما خبر داریم بیشتر بازیکنان استقلال دوست دارند لیگ برگزار شود؟
البته آن‌ها حق دارند. به هر حال روی مبلغی که امسال بابتش قرارداد بسته‌اند حساب کردند و نمی‌خواهند آن را از دست بدهند. وقتی هم می‌بینند خیلی از مشاغل شروع به کار کرده‌اند پیش خودشان می‌گویند شاید ما هم می‌توانیم در لیگ فوتبال بازی کنیم و مسابقات را به پایان برسانیم؛ در این صورت قطعاً آن‌ها به دستمزد کامل‌شان می‌رسند، اما در غیر این صورت بخش مهمی از قراردادشان کسر می‌شود. ما جای بازیکنان نیستیم و نمی‌توانیم به جای آن‌ها نظر بدهیم. قطعاً خود آن‌ها در این باره تصمیم قاطعانه و اساسی را می‌گیرند ولی آنچه مسلم است حتماً سلامتی بر هر چیزی ارجح‌تر است.
بیشتر بخوانید:

اوضاع مدیریت باشگاه استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آقای سعادتمند از روزی که به باشگاه آمده دائم در تلاش برای ایجاد درآمد بیشتر برای باشگاه است. این خیلی خوب است که مدیرعامل دلسوز مجموعه اش باشد، اما با اخباری که از باشگاه به گوش می‌رسد مشخص است از داخل آن عده‌ای نمی‌خواهند سعادتمند یا هر مدیر دیگری که در اتاق مدیریت نشسته موفق باشد.

راهکار چیست؟
باید دست مخالفان را رو کرد. آقای سعادتمند در این مدت چند بار اعلام کرده که عده‌ای نمی‌گذارند استقلال سرپا بایستد یا مثلاً گفته عده‌ای نمی‌خواهند استقلال موفق شود. به اعتقاد من او که اینقدر در کارش مصمم است باید یک بار برای همیشه کار را تمام کند و اسامی آن‌هایی که مخالفش هستند را با سند به هواداران معرفی کند.

اوضاع کلی باشگاه را چطور می‌بینید؟
همین که بازیکنان خارجی استقلال به ایران برگشتند، مشخص می‌کند ماجرا‌های ناراحت‌کننده پایان فصل هفدهم و هجدهم تکرار نمی‌شود. زمانی که تیام یا پاتوسی آخر فصل از استقلال رفتند و هر چه هواداران فریاد کشیدند کسی صدای‌شان را نشنید. الان با یک نگاه معمولی می‌توان دریافت که اوضاع در باشگاه استقلال تا حدودی مرتب است.

فکر می‌کنید استقلال شانس قهرمانی دارد؟
این هم غیر قابل پیش‌بینی است. یعنی با توجه به شرایط امتیازی سه، چهار تیم صدر جدول نمی‌توان نظر داد ولی در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و شاید در پایان استقلال همه را با قهرمانی اش سورپرایز کند.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    9 5
    20 ساله هر مدیری میاد، هر بازیکنی میاد میگه یه عده نمیزارن. مسخره کردید ملت رو؟؟؟؟
  • دلاکان کیسه کش IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    18 13
    جماعت کیسه کش تا زمانی که بجای تمرکز به تیم خودتون سر تون گرم سرورتون پرسپولیسه . ..قهرمانی که هیچ سهمیه هم نمیگیرید #پوکر سوزش
    • ssss IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      6 12
      لنگی کیسه کش تا زمانی که بابا مسعودتون هست شماها رو اسنپی هم شده قهرمان میکنه پس زر زیادی نزن عقده ای های حقارتی 10 سال بی جام غارنشین قهرمانیا لنگ مثل این میمونه بابات رییس مدرسه ای باشه که تو اونجا درس میخونی واسه دلخوشی هم شده نمره بیست الکی بهش میده پوکر فساد جام اسنپی سوزش 2 ستاره عقده ستاره آسیایی
    • Reza IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      5 15
      پسر جان حرف شما درست .ولی ی روزی عروسی هم به کوچه ما میاد.الان دیگه بیشتر مردم از دستمال نانو استفاده میکنن.لنگ.لنگی داره میره کنار .هوا رو داشته باش .امروزه جزئیات خیلی مهمه .پول که نداریم .زمین تمرین هر روز ی جا.دوستدارن شما زیاد .ولی بازهم همیشه بین اون سه و چهار تیم بالا نشینم .یادتون بیاد از خودتون همیشه قبل از عروسی ها ۴ ساله تون .هفتم یا هشتم بودید
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      4 4
      یک کلام از مادر عروس اسنپ کاپی های عشق ستاره وطن
    • انا GB ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
      0 0
      دوست گرامی استقلال دو ستاره هست یعنی دو قهرمانی آسیا در کارنامه دارد. به نظرم اگر برای سومین بار قهرمان آسیا بشود چیزی کمتر از 10 تا قهرمانی پرسپولیس در لیگ کمتر نیست و قهرمانی در آسیا خیلی باارزش تر از قهرمانی در لیگ است.
  • لنگی کیسه کش بی هویت IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    5 12
    لنگی جون جامی ک با جعل سند و اشتباهات عمدی داوری و کمکای حسین هدایتی به دست بیاد از خون سگ نجس تره پس الکی دل خودتو خوش نکن
    • IT ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      9 3
      تا حالا که پول هدایتی خرج درمان ناصر خان شده
    • کیسه زباله IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
      0 0
      اشتباه داوری که زاییده مغز فاسد تو هوادارای کیسه کشتونه
  • حجت IT ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    16 2
    شما دوباره نرو جایگاه همیشگیتون دسته 3, نمیخواد بقیه رو سورپرایز کنی
  • رسول IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    0 7
    آیا ورزش فقط فوتبال و فوتبال فقط استقلال و پیروزیه؟ ایکاش سرخابی ها خصوصی بشند بلکه شما رسانه های دولتی متوجه بشید غیر از سرخابی ها تیمهای دیگه ای هم توی ایران هستند.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۱
    7 0
    البته با سقوط به دسته پايين تر(شايدم دسته 3)
  • سید IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    هدایتی یه دزد بود پولش کجا بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس